پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی با این استقلال باید دو نوع آنالیز داشته باشیم. یکی آنالیز فوتبالی و درون میدان و دیگری آنالیز بیرون از زمین استقلال که به نظرم این دومی مهم‌تر است.

اسماعیل حلالی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما (پرسپولیس) در حال حاضر نسبت به رقیب از نظر ارایه فوتبال شکل به مراتب بهتری دارد. بازیکنان خوبی که در نیم فصل جذب شدند خیلی کمک کردند و بچه‌های ملی‌پوش هم با خارج شدن از فضای جام ملت‌ها کیفیت بهتری را در زمین ارایه داده‌اند. علیرضا بیرانوند هم هنوز بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران است. او فقط باید ذهنش را آزاد کند و با بالا رفتن تمرکزش همون دروازه‌بانی است که می‌شناسیم. روند فنی تیم کاملا رو به پیشرفت است، نواقص نسبت به قبل کمتر شده است و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این تحولات در پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: حالا پلن‌های جدیدی به بازی پرسپولیس استفاده می‌شود که هر حریفی را سورپرایز می‌کند. تیم از همه لحاظ شکل بهتری به خود گرفته است و بازیکنان دوباره خود را در قواره یک قهرمان باور کرده‌اند. من به این تیم کاملا خوشبین هستم و قطعا با ادامه این روند مدعی قهرمانی خواهند بود.
می‌پرسیم: پرسپولیس به یک تیم بدل شده است که روش‌های مختلفی را برای رسیدن به گل امتحان می‌کند ولی در روز دربی با حریفی بازی دارد که با توجه به شرایط جدول، تساوی هم برایش یک پیروزی است. آیا ممکن است فوتبال تخریبی آنها پرسپولیس را دچار اشکال کند؟ حلالی پاسخ می‌دهد؟ شرایط جدول به شکل دیگر هم بود، استقلال روش مشخصی برای بازی خواهد داشت. آنها برای طراحی بازی از دفاع تا حمله آماده نشده‌اند و نمی‌توانند این کار را به خوبی انجام بدهند. استقلال توپ را به حریف می‌دهد و بعد سعی در مدیریت بازی دارد. چه فوتبالی و چه غیر فوتبالی. آنها دنبال فوتبال قشنگ نیستند. من چند سال است روی فوتبالی که تیم‌های نکونام ارایه می‌دهند شناخت دارم. با تک موقعیت‌ها. روی ضدحمله‌ها یا ضربات ایستگاهی و ایجاد پرس بالا و حتی پربرخورد نتیجه می‌گیرند. تیم‌های او بیشتر برای زمانی که توپ ندارند برنامه دارند تا زمانی که توپ دارند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: این روش بازی تیم‌های نکونام خیلی مواقع جواب داده است ولی همیشه هم جواب نمی‌دهد. برابر تیم‌هایی که فوتبال مالکانه را درست اجرا می‌کنند به مشکل خواهند خورد. پرسپولیس و بازیکنان ما باید خوب متوجه این موارد باشند. بچه‌های ما باید با علم به این که آنها چه بیرون زمین و چه درون زمین دنبال شلوغ‌بازی هستند، به زمین بیایند. باید از قبل بازی تصمیم گرفته باشند می‌خواهند مقابل این ترفندها چه کنند. برای بازی با این استقلال باید دو نوع آنالیز داشته باشید. یکی آنالیز فوتبالی و درون میدان و دیگری آنالیز بیرون از زمین استقلال که به نظرم این دومی مهم‌تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)