پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم قبل از دیدار با سپاهان اصفهان صحبت کرد.

اسماعیل حلالی در مورد قرعه کشی جام حذفی برای تیم پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من قرعه پرسپولیس قرعه نبستا مشکلی است. هر دو تیم فولاد و گل گهر از جمله تیم های خوب و قوی فوتبال ایران محسوب می شوند. البته تجربه نشان داده است که پرسپولیس برابر تیم های اسم و رسم دار شرایط بهتری را دارد و می تواند به نتیجه خوبی در این بازی دست پیدا کند. نکته مثبت این قرعه میزبانی برای تیم پرسپولیس است که می تواند برگ برنده ای برای سرخ پوشان باشد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس توان غلبه بر این دو تیم را دارد و با پیروزی در این بازی می تواند تا کسب عنوان قهرمانی به مسیر خود در جام حذفی ادامه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره روند فنی تیم گل محمدی تاکید کرد: پرسپولیس تا به امروز در نتیجه گیری و عملکرد فوتبالی روند خوب و قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است. در این مسیر در برخی بازی ها و برهه های زمانی نوسان هایی برای پرسپولیس به وجود آمده که این فرصت را به حریفانش داده است تا بتوانند در جدول رده بندی و از نظر امتیازی به پرسپولیس برسند اما در مجموع روند فنی پرسپولیس خوب بوده و در دو سه بازی اخیر نمایش فوق العاده ای را از تیم شاهد بودیم که برای آینده همه ما را امیدوار کرده است.

وی تصریح کرد: ایجاد موقعیت های خوب برای گلزنی و تعداد گل هایی که پرسپولیس در بازی های اخیرش داشته موید این است که تیم در کارهای گروهی و تلاش برای پیروزی و موفقیت عملکرد خوبی را داشته است.

حلالی درباره بازی پرسپولیس برابر سپاهان در ادامه رقابت های لیگ برتر هم گفت: این دیدار یک بازی مهم و سرنوشت ساز برای تیم پرسپولیس محسوب می شود و به طور قطع بچه ها مثل بازی در جام حذفی با انگیزه بالایی روبروی حریف قدرتمند ظاهر خواهند شد. خیلی ها این بازی را دیداری 6 امتیازی می دانند اما به نظرم ارزش پیروزی در این بازی فراتر از 6 امتیاز است و می تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند. تیم پیروز در این دیدار مسیرش برای قهرمانی در پایان فصل را تا حدود بسیار زیادی نیز هموار کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)