مرجع خبری پرسپولیس : با برگزاری جلسه مشترک سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیر تیم‌های پایه این باشگاه اعلام شد که اسماعیل حلالی بازیکن پیشین این تیم به کادر فنی تیم ب پرسپولیس اضافه خواهد شد.

 

حسین عبدی پس از پایان این جلسه که در حاشیه اردوی سرخ پوشان در کرمان انجام شد با اعلام خبر حضور حلالی در کادر فنی تیم ب، در مورد مسائل مطرح شده در این جلسه گفت: با مدیریت باشگاه در مورد جز به جز امکانات مورد نیاز تیم‌های پایه از قبیل زمین تمرین و لباس صحبت کردیم. حتی اینکه باید از چه مارکی استفاده کنیم و سرپرستان تیم‌ها باید چه کسانی باشند، مربیان، مربیان جدید تیم ب و سرپرستانی که بعضی از سال گذشته هستند و برخی جدید هستند باید حکم بگیرند. احکام آنها باید چند ساله باشد.

 

مشکلات پیش آمده برای یکی از تیم‌های پایه پرسپولیس که باعث اعلام شکست سه بر صفر این تیم شد نیز مورد بحث قرار گرفت:

 

بحث اعتراض به این رویه که ظاهرا با توجه به قوانین هیات فوتبال مستمسک شکایت تیم‌ها از یکدیگر و کسب بردهای سه بر صفر می‌شود انجام شد.

 

عبدی افزود: تامین بودجه تیم‌ها بایه به بحث گذاشته شد. اینکه مسائل مالی سال قبل به دوش تیم مدیریتی فعلی نباید می‌افتاد. قرار شد امسال نحوی عمل شود که برای سال آینده چنین مساله‌ای پیش نیاید.

 

استفاده از بازیکنان تیم اصلی باشگاه در تیم ب یکی از دغدغه‌های مطرح شده عبدی بود: باید یپگیری کنیم تا این مساله حل شود. تیم ب تیمی است برای انتقال بازیکنان اصلی به آن و برعکس. در ایران به این مهم توجهی نمی‌شود. در حالی که تیم اصلی و ب زیر یک چارت سازمانی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)