مرجع خبری پرسپولیس : مدعي مالکيت برند پرسپوليس گفت: آقايان از راي بدوي دادگاه خوشحال شدند در حالي که در دادگاه تجديد نظر حق خود را اثبات مي کنيم.

اسماعيل وفايي در گفت و گو با پانا در خصوص راي دادگاه برند پرسپوليس را متعلق به اين باشگاه دانسته صحبت کرد:

شما که مدعي مالکيت برند پرسپوليس بوديد چه اتفاقي افتاد که راي به نفع رقيبان چرخيد؟
اين سوال را بايد قاضي جواب بدهد ولي راي او محترم است. ما اعتراض خود را اعلام مي کنيم و در دادگاه تجديد نظر تکليف روشن مي شود.

اساس اين شکايت از کجا استارت خورد؟
آقاياني که در اين قضيه شکايت کردند حتما حقشان بوده. هرکس حق اعتراض دارد اما اين که مستندات چيست، گوياست. از نظر شرکت پرسپوليس ، هم مالکيت برند و هم مشکلاتي که در ثبت “پيروزي” هست، روشن است. ما ظرف روزهاي آينده بيانيه خود را صادر مي کنيم و مستندات خود را در معرض ديد اصحاب رسانه قرار مي دهيم. به هرصورت بايد مشخص شود که اين 2 شرکت چطور بوجود آمدند و کدام يک جعلي است.

نگفتيد کار چرا به شکايت کشيده شد؟
اولين سوال اين است اگر سازمان تربيت بدني سابق ، شرکت اوليه اي که به نام پرسپوليس در بخش خصوصي ثبت کرد، به چه دليل بعد از يک سال “پيروزي” را ثبت کرد؟ شما شرکتي به نام پرسپوليس ثبت کرديد و سازمان، آن زمان 49 درصد سهم داشت، يک سال بعد پيروزي را ثبت کرد . تقاضاي آنها براي ثبت، پيروزي (پرسپوليس) بود که با ثبت آن موافقت نشد.

تقدم ثبت با شماست يا پيروزي؟
تقدم ثبت با پرسپوليس است چون اين برند بين بخش خصوصي و سازمان تربيت بدني ثبت شده است. چيزي که مورد اشاره آقايان است، بحث حق تقدم استفاده از اين نام است که حق تقدم استفاده از اين نام، با شرکتي است که سال 69 جلو آمد و سازمان سهام خود را به آن واگذار کرد. معني اين واگذاري اين است که همه حق و حقوق به اين شرکت واگذار شده. اگر خود سازمان نبود معني ديگري داشت. اگر حقي هم بوده در اختيار سازمان تربيت بدني سابق نبوده. اين حق به شرکت جديد واگذار شده. سوال دوم اين است وقتي شرکت پرسپوليس در اختيار شما بود چرا “پيروزي” را ثبت کرديد؟ اگر “پيروزي” را ثبت کرديد بعد چرا مدعي شديد که با نام پرسپوليس شرکت کنيد؟ در هر صورت دادگاه راي خود را داده و ما منتظر اعتراض هستيم. در اين مدت سکوت کردم که نگويند دادگاه را تحت فشار گذاشته. بعد از اين که اين حکم را اجرا کردند، حتما اعتراض خود را اعلام و حقوق خود را دنبال مي کنيم تا قضيه روشن شود که حقوق مردم چطور مشخص مي شود. اگر ادعا مي کنيم که باشگاه متعلق به مردم است چرا قصد فروش سهام آن را داريم؟ اگر سهام فروش رفت پول سهام کجا مي رود؟ کجا به جيب مردم و هواداران مي رود؟ متاسفانه شفاف صحبت نمي کنيم. بايد ديد منظور از اين کارها چه بوده . آيا بيشتر کار تبليغاتي بوده، انتخاباتي بوده يا مسئله اي ديگر.

شما فکر مي کنيد چه مسئله اي بوده؟
بگذاريد من نگويم مسئله سياسي پشت اين راي دادگاه بوده. مردم خودشان قضاوت کنند. ما به راي قاضي و مجاري قانوني احترام مي گذاريم . نمي دانم دنبال چه هستند که هم اول خطا مي کنند “پيروزي” را ثبت مي کنند و حالا مي خواهند براي جبران خطاي خود حق يک نفر ديگر را تضييع کنند. اگر اولي را ثبت کرديد چرا دومي را ثبت مي کنيد؟ حالا در ثبت دومي يعني “پيروزي” اتفاقاتي افتاده که انشالله روزهاي آينده اسنادش را منتشر مي کنيم تا مشخص شود کدام شرکت جعلي بوده.

قصد شکايت از دادگاهي که چنين رايي صادر کرده داريد؟
نه قصد شکايت نداريم. قاضي حکمش را براساس مستندات اعلام کرده. از حقوق قانوني خود براي ارجاع به دادگاه تجديد نظر استفاده مي کنيم. ما مستنداتي که داريم حق خود را اثبات مي کنيم.

در دادگاه تجديد نظر اميدي داريد؟
بله. اين حکم دادگاه بدوي است که آقايان خوشحال شدند. در دادگاه تجديد نظر به اميد خدا ، حق به حق خواهد رسيد . ما اسناد تطبيقي 2 باشگاه را منتشر مي کنيم که همه ببينند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)