مراودات دو باشگاه پرسپولیس و پدیده مشهد شایعات قبلی مبنی بر پشت پرده اسپانسر پرسپولیس را بار دیگر مطرح کرده است.

به گزارش نامه، زمانی که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد که اسپانسر پرسپولیس برای یک فصل مشخص شده تا مدت ها نامی از اسپانسر به میان نیامد و پس از مدتی از پوستی و شرکت بهنام پیشروی کیش نام برده شد.

ثبت این شرکت سه روز پس از توافق اسپانسر با وزارت شایعات زیادی را در پی داشت از جمله اینکه وزارتی ها علاقمند نیستند که نام اسپانسر اصلی را مطرح کنند و همان زمان اعلام شد که نباید پوستی و شرکت نام برده را مالک یکساله پرسپولیس بدانیم.

این روزها باشگاه پرسپولیس و پدیده مشهد مراودات خوبی دارند و هر بازیکنی که پدیده از قرمزها بخواهد به سرعت رضایت نامه اش صادر می شود و تاکنون میلاد غریبی و یونس شاکری به این تیم منتقل شده اند و طبق شنیده ها مشهدی ها باز هم خواهان بازیکنان دیگری از پرسپولیس هستند و بعید نیست این روند ادامه داشته باشد.

شاید در نگاه اول اتفاق مهمی رخ نداده باشد اما جالب است بدانید یکی از افرادی که شایعه شده در پشت پرده با وزارت برای مالکیت پرسپولیس به توافق رسیده، مالک باشگاه پدیده(محسن پهلوان) است و حالا این شائبه تقویت شده که وی به خاطر اینکه نمی تواند همزمان مالک دو باشگاه لیگ برتری باشد، افرادی نظیر پوستی را به عنوان مالک معرفی کرده و شرکتی صوری را نیز سه روز پس از توافق ثبت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)