پرسپولیس نیوز : اسپانسر باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در خصوص این باشگاه منتشر کرد.

اطلاعیه اسپانسر باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

خانواده عزیز فوتبال ایران، هواداران بی‌نظیر پرسپولیس

«قریب به دو هفته از اعلام تغییرات بنیادین در نحوه مدیریت اقتصادی پر هوادارترین تیم آسیا می‌گذرد، اعتماد به قابلیت‌های نام، ارکان و هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس علیرغم کم‌مهری‌های غریبه و آشنای اطراف آن، ما را بر آن داشت تا مسئولیتی را با ابعاد باور نکردنی در موضوع اقتصاد ورزشی بپذیریم.

به میانتان ‌آمده‌ایم تا به پشتوانه شما عزیزان و با تلاش شبانه‌روزی فارغ از شایعات و حاشیه‌ها پرسپولیس را یاری کنیم و در این میدان دست فرد فرد آنان را که افتخار فوتبال ایران را می‌خواهند به گرمی می‌فشاریم. بنا نداریم از برنامه‌ها و آرزوها شعار بسازیم بنابراین از همه هواداران عزیز که افتخار پرسپولیس هستند اجازه می‌گیریم تا کاری به نتیجه قطعی نرسیده از آن نگویم تا برنامه‌ریزی برای تیم به بهترین و سریع‌ترین راه و به دور از گمانه‌زنی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها انجام گردد. مشتاقیم که زودتر به نتایجی که همه خواهان آن هستیم برسیم ولی قصد نداریم کیفیت را فدای سرعت کنیم.

در این راه گروهی از بهترین مشاوران داخلی و خارجی همراهمان هستند که هزینه خدمات آنان توسط حامی مالی و بدون اینکه تحمیلی به باشگاه باشد تأمین شده است. باور داریم که با ساختاری پایا و منطقی پرسپولیس بدون تردید نمونه‌ای خواهد بود در مقیاس بهترین تیم‌ها جهان که قطعا برخی از نتایج برجسته آن در فصل جدید مسابقات نمایان خواهد شد.

در این راه یاور یکدیگر باشیم و از هر آنچه به پرسپولیس و فوتبال ایران صدمه می‌زند بپرهیزیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)