سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از انتخاب چهار کاپیتان برای این تیم در مسابقات جام جهانی 2014 خبر داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، گفته می شود لوییس فیلیپه اسکولاری 23 بازیکن نهایی خود را هم برای این رقابت ها انتخاب کرده است، اما خود بازیکنان هیچ اطلاعی ندارند.

وی پس از کنفرانسی که با موضوع روانشناسی و فوتبال در سائوپائولو برگزار شد، از تیاگو سیلوا، دیوید لوییس، خولیو سزار، فرد به عنوان چهار کاپیتان برزیل در جام جهانی نام برد و افزود: هیچ تردیدی ندارم. ولی باید تا پایان مسابقات لیگ صبر کنم. هیچ کس از اتفاقات آینده خبر ندارد.

سرمربی برزیل تأکید کرد: اگر دو نفر یک چیز را بدانند، دیگر رازی در میان نخواهد بود. حتی اگر یک نفر دیگر همسر شما باشد. در مورد فهرست بازیکنان تیم ملی نیز منتظر اتفاق عجیبی نباشید.

وی قرار است روز 7 مه (17 اردیبهشت) در ریودوژانیرو اسامی بازیکنان تیم ملی برزیل در مسابقات جام جهانی 2014 را اعلام کند.

اسکولاری همچنین اعتراف کرد که در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بین دو تیم اتلتیکو مادرید و چلسی، تیم اسپانیایی را تشویق خواهد کرد.

چلسی چهار بازیکن برزیلی در اختیار دارد و به گفته سرمربی تیم ملی برزیل، این چهار بازیکن در صورتی که چلسی به فینال لیسبون صعود نکند، زمان بیشتری برای استراحت خواهند داشت.

دو تیم چلسی و اتلتیکو مادرید در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که سه شنبه هفته گذشته در اسپانیا برگزار شد، به تساوی بدون گل دست یافتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)