ستاره پیشین خط میانی انگلیس اعتراف کرد کشورش سال آینده در برزیل هم شانسی برای فتح مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا ندارد.

 

پل اسکولز برای تیم ملی انگلیس در رقابت‌‌های جام جهانی 2014 برزیل یک ناکامی دیگر را پیش بینی کرد. ستاره 39 ساله پیشین منچستریونایتد که در پایان فصل گذشته کفش‌هایش را آویخت، معتقد است تیم ملی کشورش توان رقابت با تیم‌های طراز اول دنیا را ندارد.

اسکولز در گفت‌وگو با نشریه تلگراف اظهار داشت: گری نویل (دستیار روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس) واقعاً نمی‌تواند بگوید که ما شانسی برای قهرمانی در جام جهانی نداریم اما اگر شما می‌خواهید چنین چیزی را بشنوید من آن را می‌گویم. برای انگلیس قهرمانی در جام جهانی کار بسیار مشکلی است. من می‌دانم که ما در تیم‌مان بازیکنان بزرگی مانند وین رونی و استیون جرارد را داریم اما به نظر شما آیا انگلیس در قالب یک تیم نیز همین قدر کارآمد و سطح بالا کار می‌کند؟

اسکولز که خود 66 بار برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته است و در سال 2004 با فوتبال ملی وداع کرد، افزود: برای قهرمانی در جام جهانی باید از سد تیم‌هایی مانند برزیل، آرژانتین، شیلی که همین اواخر انگلیس را شکست داد، اسپانیا، ایتالیا و آلمان بگذریم. برای من روبه‌رو شدن انگلیس با یکی از این تیم‌‌های بزرگ همیشه نشانه‌ای از حذف شدن آن بوده است. تیم ملی ما شاید برابر تیم‌‌هایی مانند لهستان و اوکراین خوب باشد اما به محض روبه‌رو شدن با یک تیم بزرگ تسلیم می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)