سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: مقابل پرسپولیس مصدوم و محروم نداریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، اسکوچیچ در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و ملوان بندرانزلی بابیان اینکه مصدوم و محرومی در مقابل پرسپولیس نداریم، اظهار کرد: در تیم در شرایط فوق‌العاده‌ای برای پیروزی در مقابل پرسپولیس تهران قرار دارد.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم که بعد از بازی استقلال خوزستان بازیکنان ملوان اعتماد به نفس بالایی کسب کردند افزود: احساس خوبی دارم ولی پرسپولیس تیم فوق‌العاده‌ای است و  اینکه در رتبه نخست جدول قرار دارد نشانده قدرت پرسپولیس است.

سرمربی ملوان گفت: در دو ماه اخیر تیم ما خوب بوده و توجهی به حاشیه‌ها نداریم و تلاش می‌کنیم با حفظ شرایط ایده‌آل بتوانیم در لیگ به موفقیت‌هایمان ادامه دهید.

اسکوچیچ با انتقاد از زمین چمن تختی انزلی تصریح کرد: زمین انزلی به ما کمک می‌کند و از هواداران می‌خواهیم به ورزشگاه بیایند تا آنها به ما کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان گله‌مندم که چرا در حالی که در لیگ برتر با مشکل تماشاگران لیگ مواجهیم بازی ملوان و پرسپولیس را در وسط هفته برگزار می‌کنند.

وی جلال رافخایی را شایسته حضور در تیم ملی فوتبال ایران دانست و افزود: ایرادی ندارد تیم ملی از بازیکنان دورگه استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)