سرمربی کروات تیم ملی برای دیدار با کره ‌جنوبی و امارات، با خط زدن سه ملی‌پوش لیگ برتری، سه بازیکن لژیونر را جایگزین آن‌ها کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم و چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا و از گروه A، به مصاف تیم‌های ملی امارات و کره‌جنوبی می‌رود که روزهای پانزدهم مهر در دوبی و بیستم مهر در تهران برگزار می‌شوند.

سرمربی کروات تیم ملی برای این دیدار ۲۶ بازیکن را به اردو فراخواند که ملی‌پوشان از امروز باید خود را به کادرفنی معرفی کنند. البته با توجه به شروع رسمی فیفا دی از دوازدهم مهر، برخی از لژیونرها دیرتر و در دوبی به تیم ملی ملحق خواهند شد.

فهرست جدید بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، دارای سه تغییر نسبت به اردوی قبلی است که به علت اتمام مصدومیت سه لژیونر و دعوت مجدد آن‌ها به تیم ملی به وقوع پیوسته و در نتیجه سه بازیکن لیگ برتری خط خورده‌اند.

اسکوچیچ برای این اردو، احسان حاج‌صفی، سید مجید حسینی و کاوه رضایی (غایبان اردوی قبلی تیم ملی) را فراخوانده که در لیگ‌های یونان، ترکیه و بلژیک بازی می‌کنند و طبیعتا انتظار می‌رود با اتمام مصدومیتشان و رسیدن به وضعیت مسابقه، توسط سرمربی کروات به تیم ملی دعوت شوند.

او در عوض جعفر سلمانی و محمد زبیر نیک نفس از استقلال و همینطور محمد کریمی از سپاهان را که در اردوی قبلی حضور داشتند، خط زده است. در این بین جعفر سلمانی در دیدار با سوریه به میدان رفت و فقط یک نیمه در ترکیب بود و انتقادات زیادی به عملکردش وجود داشت.

محمد زبیر نیک نفس و محمد کریمی دو هافبک میانی هستند که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده بودند و در مینی کمپ و هینطور تمرینات نهایی برای دو دیدار با سوره و عراق حاضر بودند ولی هرگز به میدان نرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)