سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ۴ هفته است که اشتباهات داوری علیه ملوان است.

به گزارش فارس، اسکوکیچ در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی در مورد اینکه در نشست خبری دیر حاضر شد، عنوان کرد: زمانی که به من گفتند سریع آمدم و کسی نگفته بود اما عذرخواهی می کنم.

وی در مورد جریان بازی مقابل تراکتورسازی افزود: امروز به تیمم افتخار می کنم. فوتبال خوبی بازی کردیم و بچه ها حالت جنگندگی داشتند. شما انسان های باهوشی هستید. باید درک کنید که بعداز اتفاق عجیب در نیمه اول ما بازی خوبی انجام دادیم.

اول چه کسی گل زد در این بازی؟ گل تراکتورسازی آفساید بود و گل اول آنها هم پنالتی نبود.

سرمربی ملوان ادامه داد: بازیکنان خودشان انگیزه پیدا کردند و من هم تاکید کردم. آنها خودشان این انگیزه را پیدا کردند. نمی خواهم بگویم هفته پیش چه اتفاقی افتاده است.مقابل سایپا هم چیز عجیبی داشتیم الان چهار هفته است چیزهای عجیب می بینیم.

به تراکتورسازی احترام می گذاریم و تیم فوق العاده ای است.

افتخار می کنم به تیمم اما خوشحال می شوم ۳ امتیاز را بگیریم. از روند بازی راضی ام چون خوب بازی کردیم ولی چیزهای عجیبی اتفاق افتاد. ما باید بجنگیم و فوتبال همین است.

اسکوکیچ ادامه داد: وقتی تیم را آماده می کنی سعی می کنی از تیم مقابل ضعف پیدا کنی. من گفتم چیز عجیب چیست. هر تیم چطوری باید گل بزند یکی باید اشتباه کند تا گل شود اما انتظار ندارم که ۴ هفته اشتباه داوری علیه تیم من اتفاق بیفتد. در بازی ذوب آهن، سایپا، همیشه سعی می کنم جنتلمن باشم نمی گویم هستم اما سعی می کنم باشم.

سرمربی ملوان تاکید کرد: فکر می کنم در این منطقه لیگ ایران خوب است. بازیکنان استعداد دارند ولی جای پیشرفت دارید.

وی در خصوص اشتباهات داوری گفت: داور هم می تواند اشتباه کند چون مثل من و شما و مربیان و بازیکنان انسان است. ولی پرسپولیس وقتی با گل آفساید ما را می برد و در بازی با ذوب آهن در دقایق آخر پنالتی ما را نگرفتند و جلوی سایپا هم گل دوم را روی خطای بازیکن حریف خوردیم آیا حرفه ای است. می گویند سرمربی مقصر است نه داور. فکر می کنم کاملا بتوانید شرایط را درک کنید.

همیشه در فوتبال تیم مقابل هم باید دید. از سویی به دلیل فاصله کم بازی ها شرایط برای آماده سازی تیم سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)