مرجع خبری پرسپولیس : خدا عادل فردوسی پور را برای فوتبال ما و تلویزیون ما حفظ کند.

معلوم نبود اگر عادل نبود چه مدت می توانستیم رسانه ملی را با گزارش های بی مزه جواد خیابانی و برنامه های خواب آور بهرام شفیع و جهانگیر کوثری تحمل کنیم. فردوسی پور که به دلیل ایستادگی برابر مدیران سیاسی در ورزش چهره خوب هفته یک شبکه خبری فارسی لقب گرفته بود در برنامه شب گذشته کنایه های نابی داشت که خواندنش خالی از لطف نیست:

*  فردوسی‌پور اسم بازی شاهین(با اسپانسری بانک صادرات) و داماش(متعلق به مالک بنگاه اقتصادی امیر منصور آریا) را داربی متهمان اختلاس گذاشت! وی گفت داربی متهان اختلاس شاهین و داماش با تساوی به پایان رسید تا مشکلی پیش نیاید.

* فردوسی پور با اشاره به دلایل باخت استقلال به ملوان گفت: تیم های حریف تاکتیک شکست استقلال که آب بستن به زمین است را فهمیده اند چراکه این تاکتیک هم بازیکنان و هم کادرفنی این تیم را از کار می اندازد!(اشاره به نیامدن مظلومی به کنار زمین به خاطر خیس نشدن موهایش!)

* فردوسی پور از حسینی رئیس هیئت مدیره سپاهان پرسید چقدر بدهی دارید؟ که حسینی جواب داد 11 میلیارد و فردوسی پور گفت اووف ای بابا 11 میلیارد بدهی که عددی نیست بیخودی شلوغش کردید کـــو تـا 3 هــــــزار مـیـلـیـارد خیلی مونده.(اشاره به کوچک بودن گم شدن 11 میلیارد در برابر اختلاس 3هزار میلیاردی)

* پورسینا رئیس سابق هیئت مدیره سپاهان خطاب به فردوسی پور گفت اگر این مساله را پیگیری کنید و به نتیجه برسید من یک سکه به شما جایزه می دهم. عادل جواب می دهد با این سکه بدهی های باشگاهتان را بدهید که حداقل بشود 11 میلیارد منهای 600 هزار تومان!

* فردوسی پور در بخش 90 درجه با اشاره به نیمکت نشینی جواد کاظمیان در بازی های اخیر پرسپولیس و با کنایه به مدیرعاملی رویانیان: او اعمال قانون شده تا دیگر از سرعتش استفاده نکند!

عادل سپس پای این بازیکن را به تصویر کشید که طرح تاتوی یک ستاره رویش بود و گفت: او حتی با طرح هم اجازه بازی ندارد!(کنایه به صدور طرح ترافیک!)

* فردوسی پور هنگام بالا گرفتن دعوای غیاثی و نصیرزاده هنگام مناظره در خصوص وضعیت کمیته داوران: خدا رحم کرد که شما هزاران کیلومتر از هم دور هستید!

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)