با ارمنستان در تهران بازی می‌كنیم،مایلی کهن خودش از تیم ملی رفت!

مرجع خبری پرسپولیس : برنامه نود در نود، با تهیه‌کنندگی هادی صالح‌نیا و اجرای جواد خیابانی دقیقا همان چیزی است که با مشاهده این دو نام تصور می‌کنید.


برنامه نود در نود، با تهیه‌كنندگی هادی صالح‌نیا و اجرای جواد خیابانی دقیقا همان چیزی است كه با مشاهده این دو نام تصور می‌كنید.به برنامه‌ای كه به فوتبال ایران می‌پردازد اما در عكس‌های پس زمینه تصویر دروازه‌بان تیم ملی آلمان و ورزشگاه نوكمپ در آن خودنمایی می‌كند.


برنامه‌ای كه قرار است برای ایرانیان خارج از كشور جای خالی نود را پر كند اما میز مجری و دو میهمان را انگار كه از سمساری سر كوچه خریده‌اند. جواد خیابانی در آخرین برنامه نود در نود،‌ با اشاره به این نكته كه خیلی‌ها می‌گویند خیابانی سوال صریح نمی‌پرسد،‌ با صراحت سوالات خود را از دو میهمان برنامه پرویز مظلومی و امیر حاج‌رضایی مطرح كرد و در حالی كه برنامه به لیگ اختصاص داشت به سمت انتقادهای تند از سرمربی تیم ملی رفت.


جالب اینكه این برنامه كه قرار است مروری بر بازی‌های هر هفته لیگ باشد و از فرمت نود استفاده می‌كند ابتدا یكی از بازی‌های هفته سوم(ذوب آهن ـ استقلال) و سپس یكی از بازی‌های هفته دوم(ملوان‌ ـ سپاهان) را پخش كرد! جواد خیابانی در اظهارنظری درباره بازی دوستانه تیم ملی چنین گفت:«بعد از آن اردوی تفریحی در اتریش كه همه با آن مخالف بودند،‌ اولین تیمی كه با هواپیما از بالای سر ما رد می‌شود با ما بازی دوستانه برگزار می‌كند.» در این لحظه امیر حاج‌رضایی به خیابانی یادآوری كرد كه بازی در ارمنستان برگزار می‌شود كه خیابانی با اعتمادبه‌نفس حرفش را ادامه داد:«چه بدتر!»


او همچنین در صحبت‌هایش علیه سرمربی تیم ملی ازامیرحاج‌رضایی انتقاد كرد كه چرا میدان را برای امثال قطبی در مربیگری خالی كرده است و سپس مثال آورد كه حسن حبیبی،‌ محمد مایلی‌كهن و پرویز دهداری خودشان از تیم ملی رفته‌اند و چرا قطبی نرود؟ این در حالی است كه حبیبی، مایلی‌كهن و حتی دهداری هر سه بعد از عدم نتیجه‌گیری محترمانه یا غیرمحترمانه از تیم ملی اخراج شدند.



خیابانی سپس از مارادونا گفت كه او هم به خاطر بزرگی از تیم ملی رفته است و حال آن كه مارادونا هم بعد از عدم توافق با فدراسیون این كشور از سمت خود كنار گذاشته شد.


مجری حماسه‌ساز نود در نود در قسمتی از برنامه،‌ تا زمانی كه امیر حاج‌رضایی درباره جلسه كمیته فنی پیش از انتخاب قطبی می‌گفت به بینندگان یادآوری كرد كه حواسشان به اشك‌های حاج‌رضایی باشد … و سپس گفت:«آقای حاج‌رضایی به نظر شما چه كسانی قطبی را برای حضور در تیم ملی حمایت می‌كنند؟» خیابانی در پایان برنامه از افشین قطبی عزیز خواست كه برای پاسخ دادن به این سوال‌ها به برنامه او بیاید!

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)