پرسپولیس نیوز :  اسامی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس که دیروز ازسوی معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام شد، با اعلام اشتباه اسم کوچک یکی از اعضا موجب شد که پای وزارت نفت هم به این باشگاه کشیده شود.

دیروز در اسامی اعلام شده از سوی امیر رضا خادم به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، نام حسین کاظم پور هم دیده می شد که رسانه ها با برداشت اشتباه دراعلام بیوگرافی وی از عنوان حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در اوپک استفاده کردند.

اکبرنعمت الهی مدیر روابط عمومی وزارت نفت درتماس با خبرنگاران با تصحیح این اشتباه گفت که آقای کاظم پوراردبیلی نماینده ایران دراوپک بوده وهیچ صحبتی با وی برای حضور در باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است.

درهمین حال امیررضا خادم نیز در تماس خبرنگار ایرنا با وی گفت که اسم کوچک آقای کاظم پور اشتباه اعلام شده است و اسم دقیق وی محمد ابراهیم کاظم پور می باشد.

دیروز طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان حمید استیلی ، محمد زادمهر، حمید رضا سیاسی، مصطفی سلیمی ، علی اصغر مونسان ، محمد ابراهیم کاظم پور و مهدی خواجه وند به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)