مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه امروز خود با خبرنگاران سوتی عجیبی داد.

افزایش سقف بودجه برای تیم های آسیایی صدای پرسپولیس را در آورده و مدیرعامل باشگاه مصاحبه طوفانی علیه مدیران فدراسیون فوتبال انجام داد. درویش در بخشی از مصاحبه اش حرف هایی در خصوص امکان اضافه کردن ۳ بازیکن به لیست زد و ابتدا از آن ابراز بی اطلاعی کرد و سپس آن را به ایجنت ها و فدراسیون فوتبال نسبت داد.

رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس این حق را دارد هر انتقادی به نوع عملکرد فدراسیون فوتبال در پرونده سقف بودجه و اتفاقات اخیر مطرح کند. ولی عدم اطلاع از قوانین لیگ نخبگان که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدت‌ها قبل نوشته شد، تدوین و بعد ابلاغ شد، اتفاق قابل قبولی نیست.

قانون مهلت اضافه باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد سه بازیکن دیگر به شریطی که از بازه زمانی ۲۲ شهریور تا ۱۰ آبان ثبت شده باشند و مهلت داشتن باشگاه‌ها برای اعمال برخی تغییرات در لیست خود برای بازی دوم، قانون فدراسیون فوتبال نیست و از مدت‌ها قبل توسط AFC ابلاغ شد و متاسفانه این خیلی بد است که یک باشگاه از قانون بی خبر باشد.

در ماده ۲۹ تبصره ۴ بند ۲ مقررات AFC برای لیگ الیت آمده که تا ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) می شود ۳ بازیکن به لیست تیم ها اضافه یا اصلاح کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)