مرجع خبری پرسپولیس : برگزاری دربی های متعدد سال جاری استقلالی ها را حسابی حواس پرت کرده به طوری سایت رسمی این باشگاه با یک اشتباه تامل برانگیز در پوشش خبر قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا خبر از برگزاری دو دربی دیگر در آسیا داد.

 

در گزارش این سایت نوشته شده:«قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2012 نیز انجام شد و بر این اساس برنده پلی آف 1 غرب آسیا در گروه 4 مسابقات در کنار تیمهای پیروزی ایران، الغرافه قطر و الهلال عربستان قرار خواهد گرفت.

 

به این ترتیب در صورتی که استقلال برابر ذوب آهن به برتری برسد و در در ورزشگاه آزادی تهران نیز الاتفاق عربستان را شکست دهد، همگروه پیروزی، الغرافه والهلال می شود. به این ترتیب دو دربی رفت و برگشت نیز در لیگ قهرمانان آسیا برگزارمی شود. همچنین تیم بازنده دیدار پلی آف برابر الاتفاق عربستان نیز در ای اف سی کاپ باتیمهای سالگواکار هند، قهرمان حذفی عمان و الوحدات اردن همگروه خواهد شد.»


این در حالی است که مسابقه شماره یک پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های الشباب امارات و نفتچی ازبکستان برگزار خواهد شد واستقلال هرگز در گروه پرسپولیس قرار نخواهد گرفت!

 

بر اساس بند B ماده 23 اساسنامه برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا باشگاه‌هاي يك كشور يا يك عضو كنفدراسيون فوتبال آسيا به هيچ عنوان در مرحله گروهي اين رقابت‌ها در يك گروه قرار نمي گيرند.

به اين ترتيب برنده ديدار تيم‌هاي استقلال و ذوب آهن به مصاف الاتفاق عربستان مي‌رود و سپس برنده اين ديدار نيز كه روز 29 بهمن برگزار مي‌شود، به گروه A ليگ قهرمانان راه پيدا مي‌كند و در آن سو برنده ديدار تيم‌هاي الشباب امارات و نفتچي ازبكستان هم به گروه D كه پرسپوليس در آن قرار دارد خواهد رفت. اين قانون در سال 2011 تصويب شده و در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در سال 2012 هم اجرا خواهد شد.


البته استقلالی ها چند سال پیش نیز به دلیل ناآشنایی با قوانین AFC و همچنین تکنولوژی های جدید ، در ارسال لیست اسامی بازیکنان خود به مقر کنفدراسیون آسیا در مالزی دچار مشکل شده بودند و در نهایت از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. امسال نیز همکاران سایت این باشگاه ، قرعه تیم خودی را کاملا اشتباه متوجه شده اند.

 

جالب این جاست ساعت ها پس از ارسال این خبر همچنان در صفحه اصلی وجود دارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)