با پرداخت 350 میلیون به ذوب آهن و دریافت رضایتنامه

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال ذوب آهن با پرداخت چكي به مبلغ 350 ميليون تومان رضايت‌نامه خود را از اين باشگاه دريافت كرد.

 

حسن اشجاري كه يك فصل ديگر با ذوب آهن قرارداد داشت شب گذشته در جلسه‌اي كه با دليلي، مدير عامل باشگاه، برگزار كرد و با پرداخت چكي به مبلغ 350 ميليون تومان رضايت‌نامه خود را از اين باشگاه اصفهاني دريافت كرد.  اشجاري كه پس از 4 فصل حضور در ذوب آهن اصفهان از اين تيم جدا شد؛ گفته مي‌شود از پرسپوليس، استيل آذين و الوحده امارات پيشنهادات خوبي دارد. از طرفي به نظر مي‌رسد با توجه به رابطه خوب اشجاري با سرمربي سابق تيم ملي حضور اين بازيكن در پرسپوليس چندان دور از ذهن به نظر نباشد.

 

محمد و نوروزی بزودی تمدید می کنند

هادی نوروزی و علیرضا محمد امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت ماندنشان در این تیم با مسئولان مذاکره کردند. برخلاف اینکه علیرضا محمد گفته بود که شاید برای فصل آینده در لیگ امارات بازی کند اما وی امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم به توافق رسید و قرار است یک فصل دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

 

 

 همچنین هادی نوروزی یکی از بازیکنانی است که علی دایی برای تمدید قرارداد وی به مسئولان باشگاه تأکید بسیاری داشته و نوروزی امروز با حضور در باشگاه در خصوص وضعیت ماندنش به توافقاتی رسید و اعلام کرد تا آخر هفته نظر نهایی‌اش را می‌دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)