پرسپولیس نیوز : تعدادی از بازیکنان استقلال بابت مشکلات مالی و عدم دریافت حق و حقوق خود از این باشگاه، به شدت ناراحت هستند.

استقلال در حالی با مشکلات مالی مواجه است که تعدای از بازیکنان سرشناس این تیم پول خود را گرفته اند و همین موضوع باعث ناراحتی دیگر بازیکنان شده است. این در حالی است که دیگر بازیکنان استقلال از رفتار مسئولان این باشگاه ناراحت هستند. حسن اشجاری مدافع چپ استقلال می گوید: «من واقعا نمی دانم در مورد شرایط باشگاه چه حرفی بزنم. ما الان در وضعیت مهمی هستیم و دوست ندارم هواداران استقلال خیال کنند که فقط به پول فکر می کنیم ولی ما هم برای خودمان زندگی داریم و برنامه ریزی می کنیم.»
او ادامه می دهد: «بازیکنان بر اساس پولی که قرار است بگیرند، برای آینده برنامه ریزی می کنند و وقتی حق و حقوق خود را نمی گیرند دچار مشکلات زیادی می شوند. متاسفانه وقتی می خواهیم در مورد مشکلات مالی سوال کنیم کسی در استقلال جواب ما را نمی دهد و اگر هم مسئولان را پیدا کنیم می گویند پول نداریم.آیا واقعا پول نداریم شد حرف حساب؟ امیدوارم مسئولان سازمان تربیت بدنی به مشکلات باشگاه استقلال رسیدگی کنند.»
از اشجاری در خصوص بازی با الشباب سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد: «با اطمینان خاطر پا به این دیدار می گذاریم ولی نباید صعود را تمام شده بدانیم. هواداران استقلال منتظر موفقیت استقلال در آسیا هستند و امیدوارم از این مرحله عبور کرده و به یک چهارم نهایی برویم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)