علیرضا اشرف گفت: متاسفانه از موضوع ارسال لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای سوءبرداشت‌هایی شد. این لایحه فقط برای برانکو نبود و شامل پرونده‌های حقوقی ولاسکو، پانادیچ و مارکو هم می‌شد.

پس از مدت‌ها بالاخره باشگاه پرسپولیس صاحب یک مدیر روابط‌عمومی شد. بعد از برکناری مشاور مدیرعامل باشگاه که در نقش مدیر روابط‌عمومی هم ظاهر می‌شد، بالاخره قرعه به نام علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس افتاد تا این‌بار درقامت مدیر روابط‌عمومی پاسخگوی سوالات باشد. اشرف در گفت‌وگو با فرهیختگان به برخی مسائل و حواشی باشگاه پرداخت که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

پرسپولیس دست خالی‌تر از استقلال

موضوع واگذاری ورزشگاه کاظمی و درفشی‌فر به باشگاه پرسپولیس ظاهرا به بن‌بست خورده است! این اتفاق درحالی افتاده که استقلالی‌ها با واگذاری ورزشگاه مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی ‌شرایط بهتری برای خصوصی شدن دارند. اشرف در این رابطه می‌گوید: «قرار بود ورزشگاه کاظمی به پرسپولیس واگذار شود، اما الان اعلام شده که این واگذاری امکان ندارد و موضوع درحد یک طرح بوده است. درمورد درفشی‌فر هم باید بگویم که زمینش معارض دارد و فعلا امکان واگذاری وجود ندارد. فقط قرار شده ورزشگاه شهید گمنام صورتجلسه شود تا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد. الان شرایط استقلال برای خصوصی‌سازی خیلی بهتر از پرسپولیس است.»

لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای برای ۴ نفر است!

مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس درمورد ارسال لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای شکایت از برانکو گفت: «باشگاه پرسپولیس همواره قدردان زحمات بی‌شمار برانکو هست و خواهد بود. اما باشگاه باید پرونده حقوقی به‌وجود آمده را پیگیری می‌کرد. متاسفانه از موضوع ارسال لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای سوءبرداشت‌هایی شد. این لایحه فقط برای برانکو نبود و شامل پرونده‌های حقوقی ولاسکو، پانادیچ و مارکو هم می‌شد. هر پرونده که به CAS ارسال می‌شود باید شامل ۶ نسخه باشد و به هر نسخه هم باید یک نسخه از قرارداد فرد الصاق شود. جمع کل پرونده‌ها با مواردی که ذکر کردم به ۱۳۰۰ صفحه رسید و اعلام خبرش باعث شد تا این‌طور برداشت شود که همه لایحه مربوط به پرونده برانکو است. با برانکو هیچ‌مشکلی نداریم و به وکیلش اعلام کردیم که آماده مذاکره و مصالحه هستیم.»

ماکت هواداری پرسپولیس ارزان شد!

درمورد طرح ماکت هواداری سوال کردیم و اشرف در پاسخ گفت: «این طرحی بود که چند باشگاه خارجی آن را در ایام کرونا به‌کار گرفتند. البته آنها از یک سیستم صوتی هوشمند هم استفاده کرده‌اند که می‌تواند در شرایط خاص مسابقه حال‌وهوای هواداران را در آن لحظه ایجاد کند. ما این سیستم صوتی را در اختیار نداریم، اما از ماکت استفاده کردیم. قبلا به هواداران اعلام کرده بودیم با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار تومان می‌توانند عکس‌شان را آپلود کنند تا آن را روی ماکت هواداران قرار دهیم، اما این مبلغ را کم کردیم و این کار با پرداخت ۳۰ هزار تومان شدنی است. این طرح با همکاری واحد فرهنگی باشگاه و کانون هواداران درحال پیگیری است.»

پرداخت طلب فصل قبل سرخ‌ها تا هفته بعد

درمورد طلب بازیکنان و ناراحتی آنها از عدم توجه به این موضوع از سوی باشگاه سوال کردیم و اشرف در پاسخ گفت: «بازیکنان تیم تا امروز بین ۶۵ تا ۷۰ درصد مبلغ قراردادشان در این فصل را دریافت کردند، اما هنوز مبالغ مربوط به آپشن‌های فصل قبل را دریافت نکردند. این موارد به شکل دقیق بررسی و مبالغ مشخص شده و قرار است تا اواسط هفته آینده این طلب‌ها به بازیکنان پرداخت شود.»

همکاری بشار و رادو با پرسپولیس

ظاهرا هنوز طلب بشار رسن و رادوشوویچ به‌طور کامل پرداخت نشده است. اشرف در این رابطه گفت: «هر دو نفر در بدو ورود به ایران بخشی از طلب‌شان را دریافت کردند اما هنوز به‌طور کامل دریافتی نداشتند. هر دو بازیکن شرایط باشگاه را درک کرده و همکاری خوبی با باشگاه داشته‌اند. آنها در جریان مشکلات باشگاه برای پرداخت طلب برانکو و دستیارانش هستند. البته باشگاه در اولین فرصت اقدام به پرداخت طلب این بازیکنان خواهد کرد.»

تکذیب مذاکره پرسپولیس با انصاری‌فرد

مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس درمورد مذاکره این باشگاه با کریم انصاری‌فرد گفت: «هیچ‌مذاکره‌ای با این بازیکن نداشتیم. اصلا با هیچ‌بازیکنی مذاکره نکردیم. هنوز بازی‌ها ادامه دارد و منطقی نیست که تمرکز تیم را بر هم بزنیم. اخبار نقل‌وانتقالات پرسپولیس در این شرایط اصلا درست نیست و از انتشار آنها تعجب می‌کنیم.»

درمورد انصاری تصمیمی گرفته نشده است

اشرف درمورد آخرین وضعیت مصدومیت محمد انصاری گفت: «این بازیکن فعلا مشغول فیزیوتراپی است و از سه هفته دیگر آب درمانی‌اش را آغاز می‌کند.»

از اشرف پرسیدیم با توجه به طولانی بودن زمان بازگشت این بازیکن به میدان، آیا نام او از لیست نفرات تیم خارج می‌شود که در پاسخ گفت: «هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.»

زمان بازگشت رسول‌پناه

اشرف در مورد بیماری حمید رسول‌پناه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «ایشان بعد از مسجل شدن بیماری‌شان به قرنطینه رفتند. البته کلیه امور باشگاه را پیگیری می‌کنند و همه نامه‌ها در منزل به ایشان ارائه می‌شود. قرار است بعد از گذشت دو هفته ایشان تست مجدد بدهند و اگر مشکلی نباشد به باشگاه برمی‌گردند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)