مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی به هیچ عنوان دوست ندارد کارهای خیرش برملا شود و حتی بارها از رسانه ها خواسته از پرداختن به این موضوعات خودداری کنند، اما اشک شوق جوان سیستانی چیزی نیست که به راحتی بتوانیم از آن بگذریم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی دایی بر خلاف چهره خشن و عصبی که دارد آنقدر خوش برخورد است که هر مخاطبی را تحت تاثیر قرار می دهد. این را در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس و در مواجه مستقیم با سرمربی پرسپولیس دریافتم.

 

سرمربی پرسپولیس بارها پس از پایان تمرین تیمش به درد دل هواداران گوش داده و گاهی هم از آن هایی که مشکلی داشتند دستگیری کرده است. آخرین مورد به پایان تمرین روز یکشنبه سرخپوشان مربوط است.

 

حکایت از جایی شروع شد که علی دایی قصد داشت از مجموعه ورزشی شرکت واحد خارج شود و با جوان 23 ساله ای مواجه شد که از سیستان و بلوچستان برای دیدن شهریار خودش را تمرین پرسپولیس رسانده بود.

 

جوان 23 ساله دقایقی با علی دایی گفت و گو کرد و به سرمربی پرسپولیس گفت خواهرش به زودی به خانه بخت می رود در حالی که خانواده اش برای تامین هزینه جهیزیه با مشکل مواجه شده اند.

 

علی دایی که نمی خواست کسی از صحبت های این دو نفر با خبر شود، جوان 23 ساله را به گوشه ای برد و به او گفت: «باید به من حق بدهی که در این مورد تحقیق کنم. اگر حرف هایت درست باشد مطمئن باش که کمکت می کنم. می توانی از همین حالا جهیزیه را مهیا بدانی، برو به دنبال باقی کارهای عروسی خواهرت باش»

 

در این لحظه بغض جوان سیستانی ترکید و اشک شوق او توجه حاضران را جلب کرد. علی دایی از این جوان خواست از کمک او چیزی به کسی نگوید اما پسر 23 ساله نتوانست از لطف دایی بی تفاوت بگذرد، به همین خاطر روایت را برای حاضرین تعریف کرد.

 

سرمربی پرسپولیس همواره دستی در کارهای خیر دارد و در بسیاری از موارد کسی از کارهای خیرش با خبر نمی شود اما نوشتن این مطلب بهانه ای است برای آن جماعتی که در زرق و برق دوران قهرمانی گم شده اند.

 

 امانت داری /استفاده از این مطلب تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)