پرسپولیس نیوز : دیدار هنرمندان و یاران هادی نوروزی در حالی آغاز شد که فرزند نوروزی به عنوان کاپیتان در این بازی حضور داشت.

دیدار تیم‌های یاران هادی نوروزی و تیم هنرمندان که به یاد کاپیتان فقید پرسپولیس قرار بود ساعت 16 در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برگزار شود، به دلیل مراسم تشریفات قبل از بازی و همچنن گرم کردن بازیکنان از ساعت 16:35 آغاز شد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود یاران نوروزی به پایان رسید که دو گل آن را هانی نوروزی وارد دروازه یاران تیم هنرمندان کرد.

*تماشاگران این بازی حدود 500 نفر هستند و دوستداران نوروزی همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند. در تیم یاران مرحوم هادی نوروزی بازیکنانی که در سال‌های گذشته با این بازیکن همبازی بوده و در این بازی شرکت کردند. علیرضا نیکبخت‌واحدی، اشپیتیم آرفی، میثاق معمارزاده، کریم باقری، رحمان رضایی، محسن خلیلی، رحمان احمدی، عادل کلاه‌کج، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری بازیکنان سرشناس این تیم هستند. ابوالفضل جلالی سرمربی تیم یاران هادی و محمود خوردبین هم سرپرست این تیم است.

*در تیم هنرمندان سیدجواد هاشمی، کامران نجف‌زاده، خشایار راد، سیاوش خیرابی به همراه محمد نوازی، احمد مومن‌زاده، محمدرضا مهدوی، احمد کعبیان‌پور و محمد علیزاده، پیروز قربانی حضور دارند.

*پرویز مظلومی روی نیمکت تیم هنرمندان نشسته است. سرمربی استقلال به همراه بهتاش فریبا دستیار سابقش هدایت تیم هنرمندان را برعهده دارد.

*قضاوت این دیدار برعهده حبیب الله شیرازی، رسول فروغی و ابوطالب طاهریان است.

*در حین گرم کردن دو تیم کریم باقری با پسر هادی نوروزی همبازی شد و با او تمرین می‌کرد. شماره پیراهن تمام بازیکنان دو تیم 24 است.

*چهار خانم وارد ورزشگاه شدند. همچنین همسر هادی نوروزی، دخترش، همسر سپهر حیدری و خواهر همسر هادی نوروزی در ورزشگاه حضور دارند. در این بین  همسر هادی نوروزی به همراه دخترش روی نیمکت یاران هادی نشسته است.

* هانی نوروزی، پسر هادی نوروزی به عنوان کاپیتان و بازیکن تیم یاران هادی نوروزی معرفی شد.

*‌بنرهایی از هادی نوروزی با عناوین کاپیتان با غیرت خداحافظ، روحت شاد کاپیتان نوروزی، شماره 24 جاودانه شد، در ورزشگاه دستگردی نصب شده و از اسکوبورد این ورزشگاه گل‌هایی که او با پیراهن پرسپولیس و نفت تهران به ثمر رسانده به نمایش درآمد.

* برادر هادی نوروزی، در ورزشگاه حاضر شده و روی نیمکت یاران هادی نشسته است.

*هوادار جانباز پرسپولیس که همیشه در ورزشگاه حاضر می‌شود، عکسی از هادی نوروزی در کنار نیمکت در دست دارد.

* یک جفت استوک با مارک آدیداس از طرف اشپیتیم آرفی به همسر هادی نوروزی اهدا شد.

* جمعی از دوستان هادی نوروزی که روی نیمکت یاران این مرحوم حضور دارند در حال گریه کردن هستند.

*پیش از آغاز بازی ترکیب 11 نفره و ابتدایی این تیم اعلام شد که مهدی واعظی، کریم باقری، رحمان رضایی، مهرداد میناوند، محمد منصوری، اشپیتم آرفی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، مهدی شیری، عادل کلاه‌کج و محسن خلیلی بازیکنان اصلی بودند. هانی نوروزی، پسر هادی نوروزی هم به عنوان کاپیتان تیم وارد زمین شد. به این ترتیب هر دو تیم با 12 نفر بازی کردند.

*عکسی از هادی نوروزی به پدر کاپیتان فقید پرسپولیس اهدا شد.

*در ابتدای بازی بازیکنان تیم هنرمندان شرایطی را فراهم کردند تا هانی نورزوی به یاد پدرش گل بزند و او هم پس از گلزنی به سبک پدرش که دستش را روی قلبش می‌گذاشت، شادی کرد.

*هواداران با شعار «هانی تیمت رو بردار و بیار» تیم یاران هادی را تشویق می‌کنند.

*پسر خردسال علیرضا محمد که در ورزشگاه حضور دارد، هر دفعه در وسط زمین حاضر می‌شد و داوران به دلیل حضور او در زمین بازی را متوقف می‌کرد.

*در دقیقه 24 بازی داور به احترام هادی نوروزی بازی را متوقف کرد و برای یاران هادی نوروزی پنالتی گرفت که هانی برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان این توپ را تبدیل به گل کرد.

*بعد از گلزنی بازیکنان هر دو تیم تونلی را تشکیل دادند و پسر هادی نوروزی توسط کریم باقری به سمت نیمکت هدایت شد. در این لحظه تمام ورزشگاه هادی نوروزی را تشویق کردند و پس از آن با اعلام بلندگوی ورزشگاه یک دقیقه سکوت اعلام شد.

 

،پرویز مظلومی پس از حضور در بازی یادبود هادی نوروزی به سمت همسر وی رفت و دقایقی با او همکلام شد.

سرمربی آبی ها خطاب به همسر نوروزی گفت:واقعا غم بزرگی بود اما باید صبور باشید.هر کمکی خواستید ما انجام می دهیم و در خدمت شما و خانواده محترمتان هستیم.

در این دقایق،همسر کاپیتان فقید پرسپولیس اشک می ریخت.

*از سوی باشگاه هنرمندان یک تابلو فرش منقش به تصویر هادی نوروزی به خانواده وی اهدا شد.

*سپهر حیدری به شدت از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه دستگردی تشویق شد.

*کریم باقری در رختکن،ترکیب تیم یاران را انتخاب کرد.وی پیش از انجام این کار از بازیکنان و محمود خوردبین اجازه گرفت.

*بازیکنان تیم یاران نوروزی پیش از آغاز مسابقه همراه با هانی به سمت تماشاگران رفتند.

 

پس از دیدار تیم‌های یاران هادی و تیم هنرمندان هوادارانی که در ورزشگاه بودند به سمت بازیکنان دو تیم هجوم برده تا با آنها عکس یادگاری بگیرند.

در این بین هواداران توجه بیشتری به هانی نوروزی داشتند و به اندازه‌ای از او تقاضای گرفتن عکس می‌کردند که پسر مرحوم نوروزی خسته شده و در نهایت او با گرفتن صورتش، به نوعی این موضوع را به هواداران گوشزد کرده و جمع آنها را ترک کرد.

*بازار عکس سلفی و امضای یادگاری در پایان این مسابقه حسابی داغ بود.

*بدل رونالدو که این روزها در محافل ورزشی دیده می‌شود امروز نیز در این مسابقه حاضر شده بود.

 

 اشپیتیم آرفی پس از دیدار پیشکسوتان فوتبال و تیم هنرمندان برای یادبود هادی نوروزی در مورد اینکه گفته بود برای هانی فرزند هادی سورپرایزی دارم گفت: یک کفش به هانی هدیه دادم که روی آن عکس هادی ثبت شده بود تا زمانی که هانی بزرگ شد این کفش‌ها را به یاد پدرش پا کند و خوشحال شود.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)