یحیی گل محمدی در دقیقه ۲۱ بازی پرسپولیس و ماشین سازی به داور اعتراض کرد.

* کانون هواداران پرسپولیس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم میناوند طرح موزاییکی را با نام این پیشکسوت روی سکوهای ورزشگاه آزادی اجرا کردند.

* بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گلی به جایگاه یادبود میناوند، به بازیکن سابق پرسپولیس ادای احترام کردند.

* پیش از آغاز این بازی لحظاتی به یاد میناوند مداحی انجام شد.

* تیم پرسپولیس در این بازی با لباس مشکی در زمین بازی حاضر شده و بنری نیز به یاد مرحوم میناوند در دست بازیکنان پرسپولیس بود. روی گرمگن پرسپولیسی‌ها نیز عکس میناوند حک شده بود.

* یک دقیقه سکوت مانند تمام مسابقات هفته سیزدهم در ابتدای این بازی نیز برقرار شد.

* یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به دلیل درگذشت میناوند پیش از آغاز بازی اشک می‌ریخت.

* دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی در ورزشگاه حضور دارند تا از نزدیک نظاره‌گر بازی باشند. جعفر سمیعی مدیرعامل، مجید صدری، عضو هیئت مدیره و ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس از دیگر نفرات حاضر در ورزشگاه آزادی هستند.

در دقایق ابتدایی دیدار پرسپولیس و ماشین سازی مصدومیت مهدی اسلامی برای لحظاتی بازی را از جریان انداخت اما پس از مداوای دروازه بان تیم میهمان وی به بازی برگشت.

*مهدی عبدی در دقیقه ۲۱ با برخورد به مهدی مومنی درون محوطه جریمه ماشین سازی سرنگون شد که پنالتی اعلام نشدن این صحنه سبب اعتراض یحیی گل محمدی و مهاجم پرسپولیس شد.

*در دقیقه ۲۴ صدای تشویق هادی نوروزی از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد

*در دقیقه ۲۵ شعار میناوند روحت شاد در ورزشگاه پخش شد. در همین لحظه تیم پرسپولیس گل اول خود را توسط وحید امیری به ثمر رساند که افشین پیروانی از نیمکت نشین های پرسپولیس درخواست کرد به احترام روح میناوند شادی نکنند‌.

*همچنین بازیکنان داخل زمین هم بدون اینکه شادی خاصی انجام بدهند امیری را در آغوش گرفته و با نشان دادن عدد ۲۵ گل خود را به میناوند تقدیم کردند.

*امیری پس از گلزنی زیر پیراهن خود را که منقش به نام حضرت فاطمه معصومه بود به تصویر کشید و در ادامه سجده کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)