باشگاه ترابزون‌اسپور اصرار به جذب مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایران دارد.

روزنامه «دامگا» ترکیه خبر داد؛ ترابزون‌اسپور که با به خدمت گرفتن سیدمجید حسینی و توره خط دفاعی خود را تقویت کرده، در نظر دارد تا یک بازیکن دیگر را به ترکیب خط دفاع خود اضافه کند. آبی‌وعنابی‌‌ها مصرانه به دنبال جذب مرتضی پورعلی‌گنجی هستند، به همین منظور برای دومین بار ستاره خط دفاعی تیم ملی ایران را به شهر ترابزون دعوت کردند.

طبق این گزارش؛ هدف ترابزون‌اسپور اضافه کردن یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم نوک است و تمامی راه‌ها برای جذب یک مدافع به پورعلی‌گنجی ختم می‌شود. ترابزون‌اسپور که در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری موفق شده وحید امیری و سیدمجید حسینی را به خدمت بگیرد، به دنبال به خدمت گرفتن یک بازیکن ایرانی دیگر است و در این رابطه پیش از این مذاکراتی با پورعلی‌گنجی در ترابزون داشته، هرچند در آن مذاکرات طرفین به توافق نرسیده بودند.

«دامگا» در ادامه نوشت؛ در آستانه شروع فصل جدید سوپرلیگ ترکیه، مدتی است که سران باشگاه ترابزون‌اسپور مجدد دست به کار شده‌اند و پورعلی‌گنجی را به شهر ترابزون دعوت کرده‌اند و انتظار می‌رود این بار توافق بین طرفین صورت بگیرد. احمد آقااوغلو، رئیس باشکاه ترابزون‌اسپور هم پیش از بازی دوستانه مقابل کالیاری خبر داده بود که مذاکرات بر سر جذب این مدافع ایرانی همچنان ادامه دارد.

در پایان این گزارش آمده است که سران باشگاه ترابزون‌‌اسپور آخرین پیشنهاد خود را به مدافع پیشین السد قطر داده‌اند و قصد ندارند پیشنهاد قبلی خود را که رقم دستمزد ۷۵۰ هزار یورو در سال بود را بهبود ببخشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)