پرسپولیس نیوز : با وجود اینکه مدت هاست از تثبیت نام پرسپولیس برای باشگاه پر طرفدار تهرانی گذشته است برخی نهادهای رسمی همچنان اصرار به استفاده از نام غیر واقعی این تیم دارند.

با وجود اینکه مدت هاست بر اساس تصمیم دادگاه عمومی تهران نام پرسپولیس به این باشگاه تعلق یافته است برخی نهاد های نظارتی و اجرایی همچنان به استفاده از نام قبلی و غیر واقعی این تیم اصرار دارند.

 

لجبازترین نهاد به استفاده از نام پیروزی برای باشگاه پرسپولیس شبکه سوم صدا و سیما بود که پس از صدور رای دادگاه این شبکه نیز دیگر استفاده از نام پیروزی را متوقف کرد اما در کمال تعجب سازمان لیگ فدراسیون فوتبال پس از سال ها همچنان در مکاتبات و تقویم های خود به جای پرسپولیس از پیروزی استفاده می کند.

 

این در حالی است که طولی نکشید پس از تصمیم باشگاه راه آهن به استفاده از نام سورینت در فاصله ای کوتاه و چند ماهه این تغییر مد نظر آنان اعمال شد. اما در هفتاد و هفتمین دربی پایتخت مشاهده شد علاوه بر سازمان لیگ که بلیط های این دیدار را با عنوان مسابقه استقلال – پیروزی چاپ کرده بود ، حراست وزارت ورزش و جوانان هم در اقدامی تعجب آور نام باشگاه فرهنگی ورزشی «پرسپولیس» را بر روی آی دی کارتهای خبرنگاران و کارتهای پارکینگ با عنوان قدیمی "پیروزی" چاپ کرد و در اختیار اصحاب رسانه قرار داد.

 

مسئولان فوتبال که در مصاحبه های خود در خصوص استفاده کشور امارات از نام جعلی به جای خلیج فارس برای نام گذاری لیگ فوتبال این کشور ابراز ناراحتی کرده اند بهتر است خودشان هم از نام های جعلی برای نام گذاری تیم ها استفاده نکنند.

 

تصاویر را تماشا کنید:

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)