پرسپولیس نیوز : این روزنامه که اولین بار خودش شایعه خداحافظی علی کریمی از فوتبال را مطرح کرد تقریبا هر روز در این خصوص خبر جدیدی می سازد !

طی هفته های گذشته یکی از روزنامه های قدیمی کشور جریانی را رهبری می کند تا علی کریمی هافبک 34 ساله پرسپولیس را مثل مهدی مهدوی کیا ناچار به خداحافظی از فوتبال کند.

این شایعات در نهایت کاپیتان پرسپولیس را ناچار به واکنش کرد و کریمی رسما اعلام کرد یک یا دو فصل دیگر به حضورش در مستطیل سبز ادامه خواهد داد.

با این حال روزنامه مذکور هنوز سعی دارد تنور این شایعه را داغ نگه دارند، آن ها ابتدا پایان فصل را زمان خداحافظی کریمی اعلام کردند و پس از آن مدعی شدند جادوگر بعد از پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل کفش هایش را خواهد آویخت.

در حالی که این شایعات بیش از حد تکراری شد ، این جریان خبری همچنان دست از حاشیه سازی برای شماره 8 سرخپوشان برنمی دارد. طی روزهای گذشته آن ها با بیان اینکه مصدومیت در 34 سالگی قابل بهبودی نیست بار دیگر از احتمال خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال پس از روشن شدن تکلیف صعود تیم ملی به جام جهانی خبر دادند.

سئوال اینجاست که خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال آن هم در شرایطی که در 34 سالگی همچنان بهترین بازیکن لیگ ایران است (در زمان آمادگی) چه منفعتی برای این جریان های خبری دارد؟ آن هم در شرایطی که کاپیتان تیم رقیب در 37 سالگی همچنان از حمایت جریان های خبری برخوردار است در حالی که یکی از افتخارات دوران بازیگری علی کریمی آرزوی تک تک به اصطلاح ستارگان لیگ برتر فوتبال ایران است !

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)