پرسپولیس نیوز :رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:برانکو تاج سر ماست،سرمربی تیم ملی بوده، سرمربی پرسپولیس است ولی باید به قوانین فوتبال ما احترام بگذارد.

فریدون اصفهانیان درباره نامه کمیته داوران به مسولان فدراسیون برای پیگیری اظهارات برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد:در فوتبال وظایف و جایگاه ها تعریف شده است.من یک وظیفه دارم.برانکو یک وظیفه دارد و همه باید در چارچوب قانون عمل کنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود کمیته داوران از برانکو شکایت کرده است بیان داشت:نه ما شکایت نکرده ایم بلکه  صحبت های برانکو را گزارش کردیم.او باید بیاید و پاسخگو باشد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره اینکه مرجع رسیدگی به اظهارات برانکو چه قسمتی از فدراسیون فوتبال است گفت:این را مسولان فدراسیون تعیین می کنند.شاید کمیته انضباطی،شاید کمیته اخلاق و یا جای دیگر.به هر حال هر کسی حرفی می زند باید پای حرفش بایستد.ما باید قانومند باشیم.نمی شود گفت حرفم را اگر بزنم ممکن است 6 ماه محروم شوم و افکار عمومی را به جهات خاصی سوق بدهیم.با همین یک جمله همه فکر می کنند داوران ما جنایت کرده اند در حالیکه همه می دانیم با چه قشر شریف و زحمتکشی طرف هستیم.

اصفهانیان افزود:برانکو تاج سر ماست،سرمربی تیم ملی بوده، سرمربی پرسپولیس است ولی باید به قوانین فوتبال ما احترام بگذارد.ما هم دوست داریم شفاف سازی شود و اگر داوری در کارش ایرادی دارد بیاید و پاسخگو باشد اما کلی حرف زدن و بیان برخی اظهارات دردی از فوتبال ما دوا نمی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)