پرسپولیس نیوز : رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:فیرپلی فقط زدن توپ به بیرون زمین نیست و باید در همه رفتارها چنین روندی رعایت شود.

فریدون اصفهانیان درباره اینکه آیا می پذیرد اشتباهات داوری در این فصل زیاد بوده است عنوان کرد:ما منکر اشتباهات نیستیم.بایت این موضوع ناراحتیم اما همه تلاشمان را می کنیم این اشتباهات هر چه کمتر شود.یک داور در صحنه ای جا می ماند اما کمک داور باید آن قدر آگاهی داشته باشد که آیا این هند اتفاق افتاده بود یا نه.

وی ادامه داد:کمک داور با قاطعیت گفته که هند اتفاق افتاده است.این اتفاق تلخی بود.ما شرمنده بازیکنان،کادر فنی و هواداران پرسپولیس هستیم.خیلی ناراحتیم و نمی دانیم چه باید کنیم.هر چه می توانستیم انجام دادیم.کلاس های پیش فصل را برگزار کردیم.انتظار چنین اشتباهاتی را از داوران نداریم.

اصفهانیان درباره اینکه شرمندگی وی و جهانبازی کمکی به هواداران پرسپولیس نمی کند گفت:این را قبول دارم.اگر کل داوران هم عذرخواهی کنند لطمه ای که به پرسپولیس زده شده است جبران نمی شود.زمان ما وقتی چنین صحنه ای رخ می داد بازیکن حریف می گفت توپ به دست حریف نخورده بود.کاش بازیکن ذوب آهن که نزدیک به صحنه بود به داور می گفت توپ به سینه اش نخورده است.فیرپلی فقط زدن توپ به بیرون زمین نیست و باید در همه رفتارها چنین روندی رعایت شود.

وی درباره اینکه جهانبازی اضافه وزن دارد اظهار داشت:شاید الان او اضافه وزن داشته باشد.او در هفته های قبل قضاوت های خوبی داشته باشد.در این بازی هم به جز آن صحنه عملکرد خوبی داشت.متاسفانه در هفته های اخیر داوران بزرگ برای ما بد قضاوت کردند.صالحی،فغانی،جهانبازی این ها داوران خوب ما هستند.

اصفهانیان درباره محرومیت جهانبازی گفت:او با توجه به آیین نامه ای که داریم چند جلسه بیرون مانده است.ما بر اساس نمره ای که داوران می گیرند درباره آنها تصمیم می گیریم.

وی درباره اینکه چرا اشتباهات داوری به ضرر تیم های سپاهانی نیست بیان داشت:من به عنوان یک فرد عادی می گویم که چرا همه اشتباهات به ضرر پرسپولیس است؟این موضوع در دل من هست.ولی پشت پرده جریانی نیست.اگر ادله و مدرکی هست و پشت پرده ای وجود دارد بیایند و ارائه بدهند.اگر چنین افرادی در جامعه ما وجود دارند باید طرد شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)