پرسپولیس نیوز : رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:هفته ششم یکی از کم نقص ترین هفته ها پیرامون بحث داوری بود.

فریدون اصفهانیان درباره پنالتی تیم سایپا در بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس اظهار داشت:متاسفانه با توجه به گزارش ناظر  بازی؛داور در این صحنه مرتکب اشتباه بزرگی شد.توپ در صحنه ای که از تلویزیون پخش شد به صورت واضح به سر رامین رضاییان برخورد کرد ولی داور به اشتباه هند این بازیکن را گرفت.

وی ادامه داد:داوران ما باید بیشتر دقت کنند.ما بارها جلسه گذاشتیم و درباره اشتباهات تذکر دادیم اما متاسفانه شاهد چنین اشتباهاتی هستیم.صالحی هم بهترین داور فصل پیش بود.نمی دانم شاید در آن صحنه تمرکز لازم را نداشت و نتوانست تصمیم صحیح را بگیرد.البته دو پنالتی دیگری که در جریان بازی گرفته شد درست بودند.

رییس کمیته داوران درباره محرومیت صالحی بابت این اشتباه گفت:به طور حتم با عزیزانی که آنطور که باید و شاید قضاوت نمی کنند طبق آیین نامه برخورد می کنیم.این در گذشته بوده و باز هم وجود خواهد داشت.هر چند باید تاکید کنم هفته ششم یکی از کم نقص ترین هفته ها پیرامون بحث داوری بود.

اصفهانیان درباره زمان بازگشت علیرضا فغانی به قضاوت و اینکه گفته می شود او تا نیم فصل سوت نخواهد زد اظهار داشت:این گمانه زنی درست نیست و فغانی زودتر از نیم فصل برمی گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)