پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: به انتقاد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در خصوص گزینه‌های قضاوت دربی کاری نداریم.

 فریدون اصفهانیان در خصوص جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اهداف تشکیل این جلسه گفت: متاسفانه جلسه قبل تشکیل نشد و در خصوص برخی مسائل باقی مانده صحبت خواهیم کرد.

وی در خصوص گزینه‌های قضاوت دربی و زمان اعلام آن گفت: فردا یا پس‌فردا این موضوع اعلام می‌شود. بارها گفته‌ایم داورانی که در لیگ برتر قضاوت می‌کنند توانایی قضاوت در این مسابقه را دارند. داوری که از نظر روحی و روانی، آمادگی جسمانی و عملکردش در مسابقات گذشته بهتر باشد انتخاب خواهد شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امیدواریم دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی رابه نمیاش بگذارد که مردم هم لذت ببرند.

اصفهانیان در خصوص انتقاداتی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس نسبت به گزینه‌های مطرح شده دارند گفت: به انتقاد باشگاه‌ها کاری نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. وظیفه ما انتخاب بهترین داور است. باشگاه‌ها باید کار خودشان را انجام دهند و ما هم کار خودمان را .

وی در پاسخ به این سوال که آیا توصیه‌ای برای مدیریت دربی به داور نخواهند کرد گفت: این بازی هم مانند سایر مسابقات است و داوری که می‌خواهد در این سطح قضاوت کند این مسائل را می‌داند.

اصفهانیان در خصوص اینکه در قضاوت یک داور خارجی در بازی ایران و کره ناراحت نیست گفت: با توجه به اینکه این بازی در روزهای فیفا برگزار می‌شود باید این اتفاق می‌افتاد و داور خارجی بازی را قضاوت می‌کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)