پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: دپارتمان داوری باید مصاحبه سرمربی استقلال را به کمیته انضباطی گزارش می‌کرد.

فریدون اصفهانیان در مورد اظهارات دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد که داور را پلنگ صورتی خطاب کرده بود گفت: ما به عنوان کمیته و دپارتمان داوری وظیفه داریم که نسبت به اظهارات مربیان علیه داوران واکنش نشان بدهیم و گزارش مفصلی از اتفاقات و مصاحبه‌ها را به کمیته انضباطی و حتی کمیته اخلاق فدراسیون ارائه کنیم. کفاشیان هم تأکید زیادی بر برخورد با افرادی که در حیطه داوری اظهارنظرهای مشکل‌ساز می‌کنند دارد.

وی ادامه داد: صحبت‌های اسکوچیچ را به کمیته انضباطی گزارش خواهیم کرد.

اصفهانیان در مورد اینکه چرا صحبت های پرویز مظلومی سرمربی استقلال به کمیته انضباطی گزارش نشد، گفت: این مسئله را باید دپارتمان داوری به کمیته انضباطی گزارش می‌کرد، زیرا اعضای دپارتمان داوری در فدراسیون فوتبال مستقر هستند و آنها باید پیگیر این گزارش‌ها و مسائل داوری باشند. من این مسئله را پیگیری می‌کنم که چرا صحبت‌های مظلومی به کمیته انضباطی گزارش نشده است.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه جوایز داوران برتر لیگ پوچ از آب درآمده و حواله‌ها تبدیل به سکه طلا نشده، گفت: من خودم پیگیر این مسئله شدم اما کفاشیان در ایران نیست و روز دوشنبه که به ایران بیاید حتماً این موضوع را از سوی رئیس فدراسیون پیگیری خواهم کرد، زیرا ما مصوب کردیم که به داوران سکه طلا اهداء شود، نمی‌دانم چرا این حواله‌ها تبدیل به سکه نشد.

اصفهانیان در مورد نحوه قضاوت حسین زرگر در بازی پرسپولیس و سایپا گفت: زرگر مشکل خاصی در داوری این بازی نداشت، اشتباهات جزئی وجود داشت، اما اشتباه تأثیرگذاری را داور مرتکب نشد.

وی در مورد اینکه زرگر تصمیمش را در مورد یک خطا به سود پرسپولیس عوض کرد، گفت: این مسئله طبق قانون بود و داور می‌توانست قبل از شروع مجدد بازی تصمیمش را تغییر بدهد، البته داوران باید دقت کنند تا این مسائل هم اتفاق نیفتاد تا آنها بخواهند با مشورت تصمیم نهایی را بگیرند، اما کاری که زرگر کرد قانونی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)