پرسپولیس نیوز : داور جنجالی این روزهای فوتبال ایران به محض اینکه خبرنگاران را مقابل درِ فدراسیون دید از این محل خارج نشد.

محسن قهرمانی پس از جلسه طولانی‌مدتش در فدراسیون فوتبال زمانی که قصد خروج از ساختمان فدراسیون را داشت با مشاهده خبرنگاران از تصمیمش منصرف شد و به فدراسیون بازگشت. قهرمانی چند بار از یک اتاق به اتاق دیگری رفت تا دور از چشم خبرنگاران باشد. قهرمانی حتی به اتاق کمیته پیشکسوتان هم رفت تا مقابل خبرنگاران قرار نگیرد.

 

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از حضور محسن قهرمانی رد این فدراسیون اظهار بی‌اطلاعی کرد.

فریدون اصفهانیان پس از خروج از فدراسیون فوتبال در مواجهه با خبرنگاران درباره اینکه در جلسه قهرمانی با مسئولان فدراسیون چه گذشت، گفت: من در این جلسه‌ نبودم و نمی‌دانم قضیه چیست. قهرمانی را در فدراسیون ندیدم و صحبتی هم نکردیم. مگر قهرمانی در فدراسیون است؟!

وی ادامه داد: علت حضورم در فدراسیون شرکت در جلسه کمیته داوران بود و از مواردی که شما صحبت می‌کنید خبری ندارم.

 

کفاشیان به وزارت ورزش رفت

رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز به وزارت ورزش و جوانان رفت.

 

پس از پایان جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با محسن قهرمانی، خبرنگاران سراغ علی کفاشیان رفتند تا از او در این باره سوال بپرسند اما رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه می‌خواهد به وزارت ورزش برود گفت که عجله دارد و نمی‌تواند به سوالات پاسخ دهد.

گفتنی است عصر امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به وزارت ورزش رفت تا دیداری با صالحی امیری و کارکنان این وزارتخانه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)