پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران گفت: ما از این هجمه ها و فشارها در داوری زیاد دیده ایم اما مطمئن باشید هیچ وقت این فشارها در قضاوت داوران تاثیرگذار نخواهد بود.

فریدون اصفهانیان،  در رابطه با اینکه با برد پرسپولیس هجمه ها علیه داوران کاهش پیدا کرد اظهار داشت: هجمه ای روی ما نبود که بخواهیم بگوییم با برد پرسپولیس این فشارها روی داوران کاهش پیدا کرده است. باید با واقعیت ها کنار بیاییم و متوجه شویم که اشتباهات داوری گاهی اوقات زیاد است و گاهی اوقات هم اصلا وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که اما خیلی ها معتقدند کمیته داوران و فدراسیون از برد پرسپولیس به خاطر اتفاقات هفته های اخیر خوشحال هستند عنوان کرد: برای من چه فرقی می کند که پرسپولیس ببرد یا ببازد. ما همواره به نتایج تیم ها کاری نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم.

رئیس کمیته داوران در واکنش به اظهارات کفاشیان که اعلام کرده داوران باید با نظر اسدی دبیر کل فدراسیون انتخاب شوند، تصریح کرد: من نمیدانم کفاشیان چه چیزی گفته و چه منظوری داشته است. البته اسدی به عنوان دبیر کل فدراسیون می تواند روی کمیته داوران و دپارتمان داوری نظارت داشته باشد اما اینکه بگوید چه داوری را برای این بازی بگذارید و چه داوری را برای بازی دیگر اصلا اتفاق نیفتاده است. فکر می کنم شما منظور کفاشیان را اشتباه متوجه شدید.

اصفهانیان درباره حضور مسئولان فدراسیون در مجلس و وزارت ورزش برای پاسخگویی به مسائل داوری خاطرنشان کرد: بیشتر کفاشیان و تاج در دیدار با مسئولان مجلس و وزارت ورزش شرکت کردند و من از اتفاقاتی که در این جلسات رخ داده خبری ندارم. البته همانطور که گفتم ما به این مسائل کاری نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم از این پس داوران در بازی ها موفق تر عمل کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در پایان درباره اینکه گفته می شود از این پس داوری ها به نفع پرسپولیس خواهد بود، گفت: مطمئن باشید چنین اتفاقی حداقل به صورت عمدی رخ نخواهد داد. ما از این هجمه ها و فشارها در داوری زیاد دیده ایم اما مطمئن باشید هیچ وقت این فشارها در قضاوت داوران تاثیرگذار نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)