پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور دربی ۸۲ به خوبی قضاوت کرد و گل اول پرسپولیس هم آفساید نبود.

فریدون اصفهانیان  در مورد نحوه قضاوت ترکی در دربی 82 گفت: قبلا هم گفتم تیم داوری برای این مسابقه انتخاب کردیم که بتواند از پس قضاوت این بازی حساس بربیاید و قضاوت متعادلی داشته باشد. محسن ترکی و کمک‌هایش به خوبی در این بازی قضاوت کردند شاید اشتباهات کوچکی رخ داده باشد اما اشتباه تاثیرگذاری را در بازی شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: تنش بازی زیاد بود و ترکی توانست با تجربه بالایش به خوبی مسابقه را مدیریت کند ضمن اینکه بازیکنان، مربیان و تماشاگران دو تیم همکاری بسیار خوبی در این بازی با داور داشتند. من قبل از مسابقه هم با تیم داوری صحبت کرده بودم.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه آیا به داور توصیه داشته که بازی مساوی شود، گفت: نه چرا باید چنین توصیه‌ای بکنم. نتیجه بازی چه اهمیتی برای یک داور دارد. دوتیم هم خیلی خوب و تماشاگرپسند فوتبال بازی کردند و تیم داوری هم به خوبی از پس قضاوت برآمد.

اصفهانیان در مورد اینکه برخی می‌گویند گل اول پرسپولیس آفساید بوده گفت: صحنه‌های گل و حساس مسابقه را با فیلم‌هایی که از اینترنت گرفتم بازبینی کردم. گل‌های پرسپولیس کاملا درست بود و گل اول هم آفساید نبود. ترکی قضاوت خوبی داشت و به همین دلیل من از فدراسیون فوتبال درخواست پاداش برای تیم داوری کردم و از آنها خواستم حداقل دستمزد داوری دربی را دوبرابر دستمزد قضاوت در سایر مسابقات محاسبه کنند.

وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: اگر اساسنامه فعلی مورد تایید هیات دولت قرار بگیرد انتخابات فدراسیون با همین اساسنامه برگزار می‌شود. در غیر این صورت اساسنامه باید در مجمع فدراسیون فوتبال تغییر کند و سپس برای تایید فیفا ارسال شود و پس از آن انتخابات برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)