پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرکز ما باید فقط روی فتح لیگ باشد نه جام حذفی و بازیکنان این را بدانند نساجی حریف سرسختی برای پرسپولیس در راه قهرمانی است.

تیم فوتبال پرسپولیس این روزها خود را برای دیدار با گل گهر سیرجان آماده می کند تا رفته رفته به قهرمانی در لیگ نزدیک شود. سرخپوشان که هم اکنون در صدر جدول قرار دارند، با توجه به فشردگی رقابت برای قهرمانی نیاز دارند تا هر دو بازی را ببرند.

پرسپولیسی ها روز جمعه مقابل گل گهر به میدان خواهند رفت و پس از آن هم در قائمشهر میهمان نساجی خواهند بود. امیرحسین اصلانیان پیشکسوت سرخپوشان در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر خواهید خواند:

پرسپولیس بار دیگر باید به مصاف گل گهر برود. تیمی که خیلی‌هابازی با این تیم را پیچ سخت راه قهرمانی می دانند. آیا اینطور است؟

دو بازی سخت تا قهرمانی داریم و گل گهر یکی از این دو پیچ سخت است. اتفاقا نظر من برعکس است. سخت ترین بازی ما در قائمشهر مقابل نساجی است.

گل‌گهر نمی‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود؟

بعد از رفتن قلعه نویی گل گهر به نوعی از هم گسیخت و دیگر نتوانست چهره آن تیم قدرتمند را داشته باشد. از طرفی بازی در ورزشگاه آزادی است و می‌توانیم به استراتژی مناسب و حفظ تمرکز بازیکنان این دیدار را با برد خوبی پشت سر بگذاریم.

پس از دید شما نساجی حریف سخت تری برای پرسپولیس است. درست است؟

نساجی در زمین خودش میزبان است و این اولین مشکل است. مسائله بعدی چمن مصنوعی است که کادرفنی باید برای مقابله به آن برنامه های لازم را در نظر بگیرد. از طرفی نساجی با شوک تغییر مربی مواجه شده و می خواهد لیگ را با خاطره خوبی به پایان برساند. به همین خاطر من می گویم بازی با نساجی سخت تر است.

اما رقیب مستقیم یعنی سپاهان بازی های راحت تری دارد. قبول دارید؟

دیگر هیچ بازی آسان نیست. همه تیم ها دنبال پایان خوب در لیگ هستند. قهرمانی دست خودمان است و با تمرکز این دو بازی را هم پشت سر خواهیم گذاشت و به امید خدا قهرمان خواهیم شد.

قبول دارید که موتور گلزنی مهاجمان دیر روشن شد؟

اما الان بهترین عملکرد را دارند. هم گلزنی می کنند و هم گلسازی و هم پنالتی می گیرند. در جایگیری ها هم خوب عمل می کنند. در مجموع شرایط خوبی دارند.

آل‌کثیر هم به شریط ایده‌آلش باز گشته. قبول دارید؟

او ثابت کرد که بیهوده نبود که کادر فنی منتظر او مانده است. عیسی توانست جواب اعتماد کادرفنی را بدهد و با توجه به سن و سالش،‌ شرایط خیلی خوبی دارد.

عبدی هم چنان در گلزنی موفق عمل نکرده است. چرا؟

عبدی اما خوب پنالتی گرفته و پاس گل داده است. او شاید گل نزده اما در ترکیب موثر ظاهر می شود.

شیخ دیاباته با وجود بهبودی از ترکیب دور است.

او همیشه مصدوم است و طبیعی است که نمی توان رویش حساب باز کرد. وقتی بازیکن خارجی می گیرید انتظار دارید او خوب گل بزند مخصوصا بازیکنی مثل شیخ که سال های قبل آقای گل بوده است.

پریرا چطور؟

او در موقعیت سازی خوب عمل می کند و بازیکن توانمندی نشان داد. چنین بازیکنی به زمان نیاز دارد تا با سایر بازیکنان هماهنگ شود اما وقتی چنین پولی به یک بازیکن می‌دهید انتظار می رود که مانند یک بازیکن حرفه ای از همان ابتدا موفق عمل کند.

وضعیت محمد عمری را خیلی‌ها با خود شما مقایسه می کنند اما او دوباره هفته هاست از ترکیب اصلی دور است. چه نصیحتی برای او دارید؟

عمری بازیکن توانمندی است که وقتی در زمین است سرعت انتقال تیم به حمله را می تواند چند برابر کند. او باید روی کار خودش تمرکز کند. کادرفنی هم باید فشار را از روی او بردارد و به او آزادی عمل بیشتری بدهد. اینگونه فکر می کنم او برای تیم مفیدتر باشد.

حالا پرسپولیس شانس دوگانه هم دارد.

فعلا تمام تمرکز بازیکنان روی این باشد که لیگ را با موفقیت تمام کنند. برای جام حذفی به وقتش صحبت خواهیم کرد اما درست نیست که از الان بخواهیم در مورد حذفی حرف بزنیم.

و اما استقلالی ها(با توهم همیشگی خود) از الان برای فینال حذفی برای داوری احساس نگرانی کردند.

ما هم موافقیم اگر داور خارجی بیاورند تا حرف و حدیثی نباشد. واقعا روی چه حسابی اینگونه حرف می زنند. هر دو تیم به احتمال فراوان فینالیست می شوند و دربی جام حذفی بازی جذابی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)