پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه تیم‌ها در ابتدای مسابقات هنوز ترکیب خودشان را نشناخته‌اند، همیشه بازی‌های اول برای دو تیم سخت خواهد بود.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس اگر قرار بود بازیکنی هم به خدمت بگیرد باید قبل از بسته شدن پنجره‌اش، بازیکنان مدنظر کادر فنی را می‌گرفت. همچنین زمان را از دست داد، چه زمانی باید بازیکن به تیم ملحق می‌شد و کنار سایر بازیکنان تمرین می‌کرد تا به هماهنگی تیمی دست می‌یافت و نهایتاً به بازی گرفته می‌شد.

وی در مورد جذب مهاجم خارجی اضافه کرد: پرسپولیس قرار بود یک فوروارد خارجی بگیرد که گل‌محمدی نیز چند فوروارد خارجی خوب را دیده بود، انتخاب کرده و به باشگاه معرفی کرد تا مهاجم مدنظرش را به خدمت بگیرند، اما قیمت بالا این بازیکنان، مانع جذبشان شد.

*قوانین من درآوردی فدراسیون فوتبال در سطح بین‌المللی نیست

مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به تعیین قوانین بدون منطق لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند باید چند میلیون دلاری داشته باشد تا موفقیتی در این رقابت‌ها به دست بیاورد. اگر تیمی باقدمت و پرطرفداری همچون پرسپولیس سعی داشته باشد در حد و اندازه‌های یک تیم مدعی در آسیا ظاهر شود باید خیلی بیشتر هزینه کند. وضع قانون سقف بودجه باشگاه‌ها یا قرارداد بازیکنان برای فوتبال حرفه‌ای منطقی نیست.

کارشناس فوتبال افزود: شاید یک هوادار متمول بخواهد پول فوروارد خارجی را بدهد. قوانین فدراسیون فوتبال در سطح بین‌المللی نیست و متاسفانه قوانین من درآوردی در داخل می‌گذاریم که هم راستای فیفا نیست.

پیشکسوت فوتبال درباره جذب بازیکنان توسط تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد: هر سالی که تراکتور خوب یارگیری کرد تا در کورس قهرمانی باشد به خاطر ورود حواشی به تیمش قهرمانی را از دست داد. باید امسال ببینیم چه دستاوردی خواهد داشت.

*پرسپولیس تا هفته پنجم به شرایط آرمانی خواهد رسید

اصلانیان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس تا هفته پنجم لیگ برتر آماده رقابت با استقلال خواهد بود، تصریح کرد: در ادوار گذشته مسابقات لیگ برتر در ۳ بازی ابتدایی فصل مسابقات عیار تیم‌ها مشخص می‌شد و سرمربی ترکیب اصلی‌اش را بدست می‌آورد. قطعاً پرسپولیس نیز در هفته پنجم به شرایط آرمانی خودش خواهد رسید.

وی در مورد دیدار هفته اول پرسپولیس با آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم‌ها در ابتدای مسابقات هنوز ترکیب خودشان را نشناخته‌اند، همیشه بازی‌های اول برای دو تیم سخت خواهد بود. آلومینیوم تیم خوبی است و نفرات جدیدی به تیم‌شان اضافه شده است. نهایتاً باید لیگ شروع شود و هواداران ببینند پرسپولیس چه شکلی بازی می‌کند و آیا آماده است؟ بازیکنان به چه نحوی بازی می کنند. همه منتظر هستند تیم‌ها با چه ترکیب و شرایطی وارد مسابقات خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)