پیشکسوت پرسپولیس گفت: با شرایط فعلی پرسپولیس شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

امیرحسین اصلانیان، در خصوص رویارویی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته بیست و دوم از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: اینکه پرسپولیس بتواند در دیدار خارج از خانه ۳ امتیاز کسب کند، خیلی مهم بود. از آن طرف هم پیش بینی می‌شد استقلالی‌ها که به دنبال برد‌های اقتصادی هستند و تولید موقعیت کم تری دارند، بلغزند و امتیاز از دست بدهند که خوشبختانه همین دو اتفاق باعث شد پرسپولیس به صدر جدول نزدیک‌تر شود. من فکر می‌کنم استقلال در ادامه دیدار‌های لیگ، باز هم امتیاز از دست بدهد. برای قهرمانی پرسپولیس شانس بیشتری قائل هستم.

وی در مورد عملکرد دو بازیکن خارجی پرسپولیس که در نیم فصل به این تیم اضافه شدند، عنوان کرد: خرید‌های نیم فصل پرسپولیس تا کنون عملکرد خوبی داشته اند و بازی به بازی بهتر می‌شوند. ارونوف بازیکن باهوش و تاثیرگذاری است و توانسته به پرسپولیس کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اخراج اوسمار ویرا در دیدار مقابل گل گهر، تصریح کرد: احتمالا کمک داور سوم یک چیزی دیده که تصمیم به اخراج او گرفته اند، من از بیرون چیزی ندیدم.

وی در خصوص مصدومیت بیرانوند و حضور رفیعی در دروازه پرسپولیس، گفت: به نظرم پرسپولیس به بیرانوند خیلی احتیاج ندارد! کیفیت لیگ و بازی‌ها را که می‌بینیم متوجه می‌شویم که تیم‌ها انقدر فشار نمی‌آوردند که حتی بخواهیم گلر دوم پرسپولیس را آنالیز کنیم، نهایتا در یک بازی یک موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ما ایجاد می‌شود.

اصلانیان در پاسخ به این سوال که آیا تیم اوسمار موفق به تصاحب صدر جدول از تیم نکونام خواهد شد، خاطرنشان کرد: سرمربیان تیم‌های بزرگ پایتخت اگر در اوایل کار خود باخت‌های غیرعادی نداشته باشند و همچنین در رختکن هم حواشی نداشته باشند معمولا شرایطشان خوب پیش می‌رود. این اتفاق برای اوسمار افتاده، چون توانسته تیم را کنترل کند. فکر می‌کنم در این ۷،۸ بازی هم اتفاق خاصی نیفتد و بدون حاشیه پیش بروند و امتیازات را جمع کنند. امیدوارم در نهایت پرسپولیس و اوسمار به هدف اصلی که قهرمانی است، دست پیدا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)