پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی مقابل نساجی گفت: اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید فشار بیشتری برای گلزنی داشته باشیم.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برد پرسپولیس مقابل نساجی اطهار داشت: در این بازی بازی ما میهمان بودیم و واقعا بازی سختی بود. زمانی که ما در کورس هستیم هر بازی حکم فینال را دارد و باید برنده شد. دیدید که استقلال هم با گل دقیقه ۹۵ به صدر جدول برگشت. درباره پرسپولیس باید بگویم که برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید کادرفنی و هوادارانش را تحت فشار بگذارد. با این کار شاید لحظه آخر همه چیز تغییر کند.

به جز اورونوف از کسی بازی خاصی ندیدیم

وی ادامه داد: پیشکسوتان، هواداران و کارشناسان دیشب دیدند که اورونوف کار را در آورد. از بازیکنان داخلی خودمان نکته خاصی ندیدیم. شاید اگر تلویزیون‌ها هنوز هم سیاه و سفید بود تغییر زیادی بین بازی تیم‌های صدرنشین و پایین‌تشین جدول نمی‌دیدیم. متاسفانه روند بازی پرسپولیس در بازی‌های قبلی هم همین بود. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید فشار بیشتری برای گلزنی داشته باشیم. ما شوت از راه دور یا سانتر صحیح از پرسپولیسی‌ها کم می‌بینیم.

قهرمان لیگ شدیم اما مدال‌ها پیش استقلالی‌ها بود

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتخاب قهرمان احتمالی لیگ برتر افزود: تنها چیزی که الان نمی‌شود قطعی گفت انتخاب تیم قهرمان است. در شرایطی هستیم که شاید جای تیم‌ها عوض شود. این ۲ تیم (پرسپولیس و استقلال) تعیین می‌کنند چه تیمی قهرمان می‌شود. در اولین دوره لیگ برتر ما خودمان روز آخر قهرمان شدیم. آن سال استقلال شانس بیشتری داشت و حتی سازمان لیگ فکر می‌کرد استقلال قهرمان می‌شود.
برای همین همه مدال‌ها را به انزلی برده بودند و ما مدال قهرمانی نگرفتیم!باز هم تاکید می‌کنم که نوع بازی پرسپولیس ما را آزار می‌دهد. بچه‌ها باید اقتدار تیم را بیشتر نشان دهند. شوتزتی بیشتر شود تا سوار بازی باشیم. در بازی‌های آخر کارها سخت‌تر می‌شود. امیدوارم کادرفنی از نظر روحی بتواند رختکن و نیمکت را کنترل کند.

اصلانیان در مورد بحث تمدید پرسپولیس با اوسمار ویرا گفت: اوسمار مربی ناشناخته‌ای است. وقتی می‌برند حرفی نیست اما وقتی ببازد زیر ذره‌بین می‌رود. دیدید که بعد از حذف از جام حذفی چه فشاری به او وارد کردند. البته نظر من این است که مربی بزرگ باید تیمش را کنترل کند. یک مربی بزرگ نباید اجازه دهد بازیکن راحت اخراج شود. این نشان می‌دهد بازیکنان از اوسمار فرمانبر نیستند. بنظرم اگر قهرمان لیگ شویم اوسمار گزینه اول کادرفنی است اما باید قبول کرد حضور در رقابت‌های آسیایی با او سخت است. ما الان در برخی از پست‌ها فقر بازیکن داریم. باید پلی میکر خرید. چند بازیکن در پرسپولیس مدتی است که حرکت خاصی نمی‌کنند.

وی درباره اخراج و محرومیت برخی از بازیکنان پرسپولیس در چند بازی و اینکه انگار اوسمار نتوانسته رختکن را به خوبی کنترل کند ادامه داد: قطعا مربی باید رختکن و نیمکت تیمش را کنترل کند. به نظر می‌رسد اوسمار نمی‌تواند به برخی از بازیکنان بررگ تیمش حرفی بزند چون همین‌ها او را سرمربی کردند و به همین دلیل او نمی‌تواند چیزی به آنها بگوید! این اتفاقات باعث بی‌انضباطی می‌شود. الان چند بازی است که به دلیل بی‌مباللتی چند بازیکن هر هفته محروم داریم. اگر با یک امتیاز قهرمانی از دست برود همه در سیبل کارشناسان قرار می‌گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)