پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار هفته سی‌ام پرسپولیس مقابل نساجی در مازندران برای قهرمانی بسیار تعیین کننده خواهد بود.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست‌‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل پیکان سوار بازی بود و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، ولی در ایجاد موقعیت با مشکل مواجه شده بود، چون تمامی بازیکنان پیکان فقط دفاع می‌کردند. این تیم نمی‌خواست گل بخورد و اصلاً حمله نمی‌کرد. برای پرسپولیس مهم دست یافتن به ۳ امتیاز بازی بود که در نهایت پنالتی به درستی اعلام شد و ۳ امتیاز به حساب سرخ‌پوشان واریز شد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار هفته بیست‌ونهم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: از زمانی که قلعه‌نویی از گل‌گهر رفته دیگر این تیم رنگ خوشی را ندیده است و امتیازات زیادی از دست داده‌اند. این نشان می‌دهد که ماندن نفر اصلی در کادر فنی چقدر می‌تواند برای برتری یک تیم در طول یک فصل مهم باشد. گل‌گهر در نیم فصل اول خیلی موفق بود و حتی در کورس قهرمانی قرار داشت، ولی در نیم فصل دوم آنچنان جهشی در جدول نداشت. گل‌گهر مثل پیکان نیست و فوتبال بازی خواهد کرد و برای نتیجه گرفتن بسته بازی نخواهد کرد. پرسپولیس می‌تواند در دیدار با گل‌گهر موفق باشد و در نهایت بازی قهرمانی در هفته آخر خواهد بود.

*قهرمانان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تعیین تیم قهرمان لیگ برتر به هفته آخر کشیده خواهد شد، تصریح کرد: ۲ بازی سخت دیگر برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر باقی مانده است و مخصوصاً دیدار هفته سی‌ام مقابل نساجی در مازندران بسیار تعیین کننده خواهد بود. نساجی در جام حذفی توانست با سرمربی جدیدش ۳ بر صفر پیکان را شکست بدهد، از سوی دیگر بازی کردن در ورزشگاه شهید وطنی برای هر تیمی سخت خواهد بود. پرسپولیس باید با برنامه و استراتژی مناسبی مقابل این تیم قرار بگیرد و با کسب ۳ امتیاز قهرمانی را به دست آورد.

وی در خصوص رقابت‌های جام حذفی تاکید کرد: هنوز این مسابقات در مرحله نیمه نهایی برگزار نشده و هیچ تیمی به فینال راه پیدا نکرده است. نباید دو تیم هوادار و نساجی را دست کم گرفت. استقلال و پرسپولیس روی کاغذ قرعه خوبی دارند، ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست. اگر قرار شد استقلال و پرسپولیس در فینال حضور داشته باشند، امیدواریم بازی زیبا و تماشاگرپسندی برگزار شود.

*لیگ امسال فرسایشی و خسته کننده شد

اصلانیان درباره طولانی شدن بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال، گفت: رقابت‌های لیگ امسال بسیار فرسایشی و برای بازیکنان خسته کننده شده است. امیدوارم ۲ هفته باقی مانده لیگ برتر هم به خوبی و خوشی برگزار و پرسپولیس قهرمان شود. سپس بازی‌های مرحله نیمه نهایی و دیدار فینال جام حذفی نیز انجام شود تا تمامی بازیکنان حاضر در این فصل مسابقات فوتبال ایران بدون هیچ آسیب‌دیدگی و مصدومیتی برای فصل بعد آماده شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)