پرسپولیس نیوز : «ساخب ژورائوف» بازیکن چپ پا و ازبکستانی مورد نظر حمید درخشان، سابقه بازی مقابل پرسپولیس را دارد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل عملکرد مطلوبی نداشت؛ موضوعی که حتی حمید درخشان سرمربی سرخپوشان هم بارها به آن اذعان کرد تا تلاش این باشگاه برای جذب بازیکن آسیایی همچنان ادامه داشته باشد.

پرسپولیس که در پست دفاع چپ به شدت دنبال بازیکن است، دو گزینه «ضرغام اسماعیل» عراقی و «ساخُب ژورائوف» ازبکستانی را مدنظر دارد. البته پیشنهاد اسماعیل به پرسپولیس از نظر کادرفنی این تیم بالا بوده و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان کمتر است.

با این حال ژورائوف با توجه به قیمت و تخصص بازی در دو پست، به احتمال زیاد به زودی به پرسپولیس اضافه می‌شود. ساخب 28 ساله، 21 بازی ملی در کارنامه دارد. او از سال 2004 تا 2008 در تیم لوکومتیو تاشکند بازی می‌کرد. این بازیکن سپس از سال 2009 تا فصل گذشته در تیم بنیادکار توپ می‌زد و مجددا امسال به تیم لوکومتیو تاشکند بازگشته است.

 ساخب ژورائوف در سال 2011 با لباس بنیادکار مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و در مسابقه‌ای که با نتیجه 3 بر یک به سود بنیادکار به اتمام رسید، حضور داشت.

ژورائوف علاوه بر بازی در پست دفاع چپ قابلیت بازی در هافبک میانی را هم دارد و  امسال با مبلغ 132 هزار یورو از بنیادکار راهی لوکومتیو تاشکند شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)