یک منبع آگاه اطلاعات جالبی از دلایل و روند برکناری محمد رویانیان داد.

به گزارش اوج ، یک مقام مسئول و مطلع اظهار داشت: «اسفندماه سال گذشته نامه ای به ستاد کل نیرهای مسلح ارسال شد مبنی بر اینکه مأموریت آقای رویانیان در دولت تمام شده است.»

وی افزود: «آقای رویانیان نامه ای زد و درخواست کرد که خدمتش در ستادکل نیروهای مسلح ادامه یابد. این ربطی به دولت نداشت و آقای رویانیان چون 30 سال تمام خدمت کرده بود باید برای ادامه خدمت در نیروهای مسلح چنین نامه ای می نوشت. این نامه به ستاد رفت و مورد موافقت سرلشکر فیروزآبادی، رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: «اما دولت تمایلی برای ادامه فعالیت رویانیان نشان نداد. وزارت ورزش هم درخواستی برای مأموریت آقای رویانیان در مدیرعاملی پرسپولیس نکرد.»

این مقام مطلع خاطرنشان کرد: «یک مقام ارشد به یک مقام مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح زنگ زد و از وی خواست تا کار جدایی رویانیان از پرسپولیس تسهیل شود. این مقام ارشد مدعی بود که رویانیان با برنامه های دولت و وزارت ورزش هماهنگ نیست و کارهای خودش را پیش می برد.»

وی ادامه داد: «چند روز بعد مدارکی از سوی وزارتخانه به آن مقام مسئول نشان داده شد مبنی بر اینکه رویانیان بدهی های پرسپولیس را دو برابر کرده و این باشگاه هم اکنون 30 میلیارد بدهی دارد و وزیر از این قضیه ناراحت است.

این منبع آگاه خاطر نشان کرد: «دولت مصمم است که رویانیان را بردارد و این اتفاق بالاخره رخ می دهد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)