باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، به سوالات و نگرانی هواداران در ارتباط با درآمد باشگاه از محل اپلیکیشن اوانو پاسخ داد.

در این اطلاعیه آمده است:

باشگاه پرسپولیس با شرایط دشواری روبه‌رو است که برای خروج از آن به اجرای طرح‌های اقتصادی نیاز است. مشارکت در اپلیکیشن اوانو از جمله این اقدامات است. طرحی مبتنی بر تعدد هواداران پرسپولیس و مشارکت ایشان. در اجرای این طرح کسب درآمد در ازای ایجاد خدمات، مد نظر بوده است. در واقع هدف این است که هوادار پرسپولیس اموری را که به صورت روزمره نیاز دارد و انجام می‌دهد از طریق این اپلیکیشن به انجام برساند و پرسپولیس از این محل منتفع خواهد شد.

در سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو، شما می‌توانید پس از فعالسازی گزینه هواداری به قسمت حمایت از باشگاه مراجعه فرمایید و آمار مربوط به حمایت هواداران عزیز باشگاه را بصورت آنلاین ملاحظه نمایید.

میزان حمایت ها بصورت کاملاً شفاف مشخص شده است و گزارشات لازم در ارتباط با نحوه هزینه‌کرد این مبالغ نیز بصورت دوره‌ای در اختیار شما هواداران گرانقدر قرار خواهد گرفت. این مساله از آن جهت اهمیت دارد که بعضی هواداران نگران هستند، عواید حاصل از فعالیت ایشان در این اپلیکیشن به تیم‌های دیگر طرف قرارداد اختصاص پیدا کند. چنین مساله‌ای به هیچ‌وجه اتفاق نمی‌افتد. البته همان‌طور که گفته شد، ضروری است که هواداران پرسپولیس گزینه هواداری پرسپولیس را فعال کنند.

هواداران بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه باشگاه بزرگ پرسپولیس هستند و مشارکت ایشان در همه حوزه‌های مورد نیاز باشگاه و تیم، امری حیاتی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)