نام نویسی آزمون پذیرش در تیم های پایه پرسپولیس آغاز شد

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس به اطلاع کلیه خانواده های محترم می رساند تمام مراکز آموزشی ورزشی ( خصوصا فوتبال ) که تحت نام مدرسه ، آکادمی ، آموزشگاه و …… فعالیت داشته فاقد پروانه و مجوز رسمی از جانب باشگاه پرسپولیس بوده هیچ ارتباطی به این باشگاه ندارد.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به اطلاع کلیه خانواده های محترم می رساند تمام مراکز آموزشی ورزشی ( خصوصا فوتبال ) که تحت نام مدرسه ، آکادمی ، آموزشگاه و …… فعالیت داشته فاقد پروانه و مجوز رسمی از جانب باشگاه پرسپولیس بوده.

 

هیچ ارتباطی به این باشگاه ندارد و فعالیت آن از نظر باشگاه پرسپولیس غیر قانونی بوده  و باشگاه پرسپولیس هیچگونه تعهدی در خصوص رعایت آموزش آکادمیک فوتبال و جذب این بازیکنان در تیمهای سطوح مختلف باشگاه در کشور را نخواهد داشت.

 

خبر دیگر اینکه علاقمندان به شرکت در دوره های آکادمی فوتبال تیم های پایه باشگاه پرسپولیس می توانند از این پس برای آزمون ورودی بصورت آنلاین ثبت نام و وقت شرکت در آزمون را بصورت غیر حضوری تعیین کنند.

ثبت نام صرفا از طریق اینترنت انجام می شود و هزینه ثبت نام برای دارندگان پرسپولیس کارت تک ستاره، دو ستاره و سه ستاره به ترتیب 5، 10 و 15 درصد تخفیف خواهد داشت.

 

مراحل ثبت نام و تعیین وقت آزمون به صورت زیر خواهد بود.

 قبل از پرداخت وجه شرایط ثبت نام در تیم های پایه را از سایت رسمی باشگاه مطالعه کنید.

برای ثبت نام در تیم های پایه مراحل زیر باید طی شود:

1- ثبت نام در کانون هواداران – در صورتی که قبلا عضو کانون هواداران شده اید نیازی به ثبت نام مجدد در سایت نیست. (برای ثبت نام در کانون هواداران از نوار نقره ایی بالای سایت گزینه ثبت نام را انتخاب کنید)

2- ورود به سایت (برای ورود به سایت از نوار نقره ایی بالای سایت گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

3- پرداخت وجه ثبت نام در کانون (پرداخت وجه ثبت نام برای آزمون ورودی آکادمی پرسپولیس می توان از فروشگاه از قسمت “ثبت نام” و انتخاب “هزینه ثبت نام در آکادمی فوتبال” وجه مشخص شده را پرداخت کنید)

4- پس از پرداخت وجه “شماره سفارش” هزینه ثبت نامی را نزد خود نگه دارید و از نوار نقره ایی بالای سایت “آکادمی” را انتخاب کنید.

5- پس از ورود به آکادمی از منوی سایت گزینه “ثبت نام در تیم های پایه” را انتخاب کنید.

6- در صورتی وارد سایت شده باشید(لاگین کرده باشید) مشخصات شما نمایش داده می شود.

7- شماره سفارشی را که از مرحله 4 بدست آوردید را در کادر مشخص شده وارد نمایید و گزینه “تایید” کلیک کنید.

8- روز و ساعت مورد نظر را وارد کنید.(در صورت پر بودن ساعت و روز، ساعت و روز دیگری را انتخاب کنید)

9- پس از اتمام مراحل از کارت ورودی خود پرینت تهیه کنید و آن را در روز امتحان ورودی با خود به همراه داشته باشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)