مهدی رسول پناه صبح امروز ۴۵ دقیقه در میان تجمع کنندگان مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد اما اظهارات وی چندان هواداران معترض را قانع نکرد.

حدود یک ساعت پس از آغاز تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه مهدی رسول پناه در میان هواداران حاضر شد تا در باره اعتراض آنها به عملکرد مدیریتی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، نحوه هزینه درآمدهای باشگاه و همچنین آخرین وضعیت جذب و تمدید قرارداد بازیکن پاسخگو باشد.

جمعی از هواداران در زمان صحبت‌های رسول پناه ایستاده و یا روی زمین نشسته بودند تا پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای را از سرپرست باشگاه پرسپولیس دریافت کنند. نکته جالب اینجاست که رسول پناه با وجود این که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود بدون استفاده از ماسک به میان خبرنگاران آمد، در دقایق ابتدایی حضور وی مقابل ساختمان باشگاه هواداران با سر و صدای زیادی به رسول پناه انتقاد می‌کردند و در این میان برخی افراد سعی در آرام کردن خانم‌ها و آقایان معترض داشتند.

سعید شیرینی سرپرست اسبق تیم پرسپولیس و مدیر عامل شرکت پیشکسوتان کهن به همراه رضا یلوه معاون اقتصادی و فارسیان مسؤول حراست باشگاه پرسپولیس در زمان صحبت‌های رسول پناه در میان جمعیت حضور داشته و از معترضان درخواست کردند آرامش خود را برای شنیدن پاسخ‌های سرپرست پرسپولیس حفظ کنند. شیرینی اعتقاد داشت با شلوغ کردن کاری درست نمی شود و هواداران هم معتقد بودند پیشکسوتان به جای اینکه از پرسپولیس حمایت کنند و از وزارت امتیاز بگیرند در حال تعریف کردن از استقلال هستند.

برخی جواب‌های رسول‌پناه مورد رضایت هواداران قرار نگرفت و برخی از آنها مدام با پریدن میان صحبت‌های وی در روند پاسخگویی سرپرست پرسپولیس اخلال ایجاد می‌کردند.

سرپرست پرسپولیس در زمان صحبت‌هایش به هواداران قول داد تا شنبه قرارداد بشار رسن را تمدید خواهد کرد. تعداد زیادی از عوامل نیروی انتظامی حضور مقابل باشگاه داشتند.

در پایان صحبت های رسول پناه فضا ملتهب شده و نیروی انتظامی تعدادی را از محل دور کرد و حتی در این میان یک هوادار هم بازداشت شد.

پس از گذشت حدود ۴۵ دقیقه سرپرست باشگاه پرسپولیس به پاسخگویی پایان داد و به داخل ساختمان باشگاه رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)