بعد انواع و اقسام انتقادات از سوی اهالی دنیای فوتبال، اکنون همسر سوارز هم نسبت به جنجال‌های مکرر ستاره اروگوئه‌ای خط حمله لیورپول معترض شده است.

به گزارش تسنیم و به نقل از روزنامه دیلی‌میل چاپ لندن، صوفیا سوارز به همسرخود توصیه کرد برای عوض کردن نوع نگاه و طرز تفکر مردم نسبت به خودش تلاش کند.

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول از بدو ورودش به لیگ برتر انگلیس همواره یکی از جنجالی‌ترین و پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال جزیره بوده است. آخرین مورد از جنجال آفرینی‌های سوراز اتفاق عجیبی بود که او 2 هفته پیش با گاز گرفتن بازوی برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع صرب چلسی رقم زد و او را بیش از پیش از چشم انگلیسی‌ها انداخت و 10 جلسه محرومیت برایش به همراه داشت.

اگرچه سوارز 26 ساله از ابتدای فصل جاری نسبت به فصل‌های قبل کنترل بیشتری بر رفتار و حرکاتش داشته، همسر او هنوز هم معتقد است که این بازیکن ملی‌پوش چهره دوست داشتنی در میان مردم ندارد و او بیشتر از این‌ها باید تلاش کند. سوارز هم ظاهرا قصد عمل کردن به توصیه همسر خود را دارد.

او در گفت‌وگویی با مجله سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: همسرم به من گفت «دیده‌ام که چطور با داوران جر و بحث می‌کنی و چطور به جان مدافعان حریف می‌افتی. حتی ممکن است در زمین بازی نباشی اما باز هم جنجال به پا کنی در حالی که اصلا اهل این چیزها نیستی». من کمی بعد به حرف‌های همسرم فکر کردم و دیدم که حق با اوست.

سوارز ادامه داد: او به من گفت: «می‌دانی با کارهایی که انجام می‌دهی ممکن است باعث شوی مردم با خودشان فکر کنند که بیرون از زمین چه موجودی هستی. با اینکه در زندگی روزمره‌ات آدم آرام و خوش برخوردی هستی با این کارها چهره غلطی از خودت برای مردم می‌سازی».

ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با ابراز خرسندی از اینکه همسرش مراقب وجهه اجتماعی اوست، افزود: داشتن همسری که بازی‌هایت را از نزدیک تماشا کند خوب است. او مرا بهتر از هر شخص دیگری می‌شناسد و من از او می‌خواهم با چیزهایی در اطرافم می‌بیند به من کمک کند آدم بهتر و خوشحال‌تری باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)