پرسپولیس نیوز : جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس اظهار نظرهایی را در خصوص برگزاری مراسم چهره‌های ماندگار و تأسیس شرکت پرسپولیس اعلام کردند.

پس از برگزاری مراسم باشکوه چهره‌های ماندگار پرسپولیس و تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه برخی از پیشکسوتان نظرهای خود را درباره این مراسم و تأسیس شرکت پرسپولیس اعلام کردند.

حمید جاسمیان:

به نظر من این کار باید ادامه‌دار باشد و ما بزرگان دهه 60 و 70 را فراموش نکنیم، رویانیان با این کار که معنوی بود یک قدم رو به‌ جلو برداشت و باید به او نمره عالی داد.

وی در خصوص تأسیس شرکت پرسپولیس نیز گفت: به نظرم شیرینی سرپرست قرمزپوشان کارهای خوبی را برای کمک به خانواده‌های بازیکنان قدیمی دارد، خانواده‌های مثل گنجاپور، سلیمانی و سبزی نیاز به کمک دارند که امیدوارم با این کار و تأسیس شرکت پرسپولیس به آنها کمکی شود، به نظرم انتقاد است و بهتر است مسئولان کار خودشان را بکنند.

جعفر کاشانی:

به نظرم برگزاری مراسم چهره ماندگار نقطه عطفی بود در باشگاه بزرگ و بیکران پرسپولیس و همه بزرگان با این مراسم به خود بالیدند. نسل امروز نیاز به دیدن بزرگان قدیمی دارد که در فوتبال معرفت، از خودگذشتگی و تلاش را سرلوحه کار خود داشتند.

وی افزود: خوشبختانه شرکتی نیز بنا بر سیاست‌های باشگاه تشکیل شده که من مطمئنم با حضور افرادی که در اقتصاد به پرسپولیس کمک کردند، می‌توانند دست پیشکسوتان را بگیرند. من از همه بزرگان می‌خواهم تا حمایت کنند تا این شرکت با توجه به سیاست‌های هیئت مدیره‌اش و تلاش‌های رویانیان و شیرینی پا بگیرد.

عباس کارگر:

تشکیل شرکت پرسپولیس و سیاست‌های آن را وقتی از زبان شیرینی شنیدم باور نکردم اما با برگزاری چهره‌های ماندگار و سیاست‌های رویانیان برای حمایت از پیشکسوتان به خود بالیدم. امیدوارم برنامه‌ها و سیاست‌هایی که در نظر گرفته شده کمک کوچکی به پیشکسوتانی که هیچ چیز ندارند، داشته باشد.

کریم باوی:

جا دارد از رویانیان و مسئولان شرکت پرسپولیس که دلسوزانه بزرگان این باشگاه را کنار هم جمع کردند تشکر کنم. من از همه پیشکسوتان می‌خواهم به شرکتی که تشکیل شده و بیمه‌هایی که در نظر گرفته شده تا بزرگان پرسپولیس که مشکلات مالی دارند کمی مشکلات آنها برطرف شود و به آنها نگاه ویژه‌ای داشته باشند، من از تمام اعضای شرکت پرسپولیس و کسانی که برای این باشگاه سیاست‌گذاری می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم این افراد مانند شیرینی سرپرست قرمزپوشان به کار خود ادامه دهند و از هرگونه اظهارنظرهایی که آنها را ناراحت می‌کند، دلسرد نشوند چون همیشه برخی حرف‌ها مخالف سایرین است و این موضوع در پرسپولیس طبیعی است چون برخی‌ها فقط انتقاد را دوست دارند نه حمایت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)