پرسپولیس نیوز : بازی خوب و روان بازیکنان پرسپولیس در مسابقه برابر سپاهان باعث شد در معدود دفعات بازیکنان زردپوش نیز به شایستگی برد حریف خود صحه بگذارند.

 

سرمربی این تیم هم یک نظر با بازیکنان خود به این مساله تاکید کرد. زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس سزاوارانه پیروز شد ولی اتفاق دردناکی برای ما رخ نداده است. پرسپولیس سزاوارانه بازی را برد و ما هم چند موقعیت گل داشتیم که از دست رفت. آنها در نیمه اول خوب بازی کردند و خیلی قوی ظاهر شدند و ما نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم. به نظر من پرسپولیس در این بازی ما را وادار به دفاع کرد و به آنجا رساند که همه چیز را روی ما بست. باید به آنها تبریک گفت که نسبت به قبل خیلی بهتر ظاهر شدند.

 

احمد جمشیدیان پس از پایان دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: من به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم، آن‌ها خوب بازی کردند و مزد بازی خوب‌شان را گرفتند. هرچند ما هم بازی خوبی را ارائه دادیم و اختلاف یک گل این مسئله را تایید می‌کند. ما اگر 50 درصد خودمان هم بودیم در این دیدار پیروز می‌شدیم.

 

محمدرضا خلعتبری پس از پایان دیدار تیمش برابر پرسپولیس درباره‌ی این دیدار گفت: فوتبال زیبایی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند و پرسپولیسی ها از ما در این دیدار بهتر بودند. امروز، روز ما نبود و من به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. به هر حال این هم از زیبایی های فوتبال است.

 

فرشید طالبی پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در لحظات پایانی بازی گفت: به هر حال فوتبال همین است. فوتبال امروز آن روی خودش را به ما نشان داد. پرسپولیس در این بازی خیلی بهتر از ما بود و این برد را به آنها تبریک می‌گویم. پرسپولیس در نیمه اول بهتر از ما بود و ما در آن نیمه کمی بی‌نظم بودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و فرصت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم.

 

امید ابراهیمی هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس بازی بهتری انجام داد و این سه امتیاز مبارک آنها باشد. بازی با کیفیتی را دو تیم انجام دادند و مردم مسابقه جذابی را نگاه کردند. با انگیزه زیادی به این مسابقه آمدیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. فکر می‌کنم پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و موقعیت‌های بیشتری را ایجاد کرد. کسب سه امتیاز این مسابقه مبارک این تیم باشد. در ادامه تلاشمان را می‌کنیم و ان‌شاءالله در مسابقات بعدی بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

 

علی احمدی  بازیکن تیم سپاهان پس از باخت تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس خیلی بهتر از ما بود و با اشتباه ما به گل رسید. پرسپولیس خیلی بهتر از ما بود و در نیمه اول از ما بهتر بازی کردند. پرسپولیس روی اشتباه ما به گل رسید.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)