پرسپولیس نیوز : عادل فردوسی پور در برنامه نود یک اظهار نظر عجیب را مطرح کرد ، او گفت یک ریال هم از درآمد اس ام اس ها و تبلیغات نود سهمی ندارم!

فردوسی پور که از مصاحبه هفته گذشته رویانیان در خصوص درآمدش از برنامه نود حسابی کینه به دل گرفته با حالتی برافروخته درست قبل از کارشناسی داوری بازی پرسپولیس با ذوب آهن خطابه ای بلند علیه مدیرعامل پرسپولیس قرائت کرد. فردوسی پور گفت این حرف ها واقعا خنده دار است اینکه می گویند من درآمد میلیاردی دارم ، یک ریال هم از درآمد اس ام اس ها و تبلیغات به جیب من نمی رود.

 

فردوسی پور در حالی این ادعای عجیب را مطرح کرده که حتی از فرصت پاسخ پیامک های برنامه نود هم برای تبلیغات استفاده می شود، وقتی شما یکی از گزینه های نظرسنجی این برنامه را انتخاب کرده و در مسابقه شرکت می کنید ، همواره پیام تایید ارسال برای شما همراه با یک متن تبلیغاتی ارسال می شود.

 

درباره فردوسی پور فقط می توان از جملات معروف خود او استفاده کرد ، بهتر است عادل خان مخاطبان را «جیگر» فرض نکند ، او یک ریال از ارسال هیچ کدام از پیامک ها درآمد ندارد و سال هاست برای رضای خدا و 9 نفر از بینندگان مسابقه پیامکی برگزار می کند؟! شما باور می کنید؟ تقبل هزینه یکی دو میلیونی جوایز محدود این مسابقه آنقدر سنگین است که فردوسی پور مجبور به استفاده از اسپانسرها شده و بارها و بارها پیام های تبلیغاتی آنها را در طول برنامه نود شخصا اعلام کند؟

 

آقای فردوسی پور جمع خودمانی است ، بی خیال! اگر درآمدی از ارسال و دریافت پیامک ها تا به حال نداشته ای سال هاست ضرر می کنی و به مخابرات حال می دهی! یک تک زنگ به ما بزن تا روش های قانونی کسب درآمد با پیامک را برایت شرح دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)