مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از اعتراض این باشگاه به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد.

 

جمشید زارع گفت: رای کمیته انضباطی در مورد دیدار پرسپولیس و داماش گیلان هنوز به باشگاه ابلاغ نشده اما ما به دلیل اینکه نمی خواستیم زمان را از دست دهیم با استناد به همان رای کمیته انضباطی که روی سایت فدراسیون فوتبال درج شد به این رای اعتراض کردیم.

 

 

وی ادامه داد: جالب است که مفاد رای کمیته انضباطی در مورد دیدار پرسپولیس و داماش گیلان اعلام نشده و رئیس کمیته انضباطی نیز این مفاد را بیان نمی کند.

 

شب گذشته عبدالرحمان شاه حسینی میهمان برنامه ورزشی شبکه جام جم یک برون مرزی بود و اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم به صورت تلفنی در برنامه شرکت کرد. زارع نیز در این برنامه صحبت می کرد.

 

حسن زاده در این برنامه با شاه حسینی به جدل لفظی پرداخت و در نهایت نگفت که طبق کدام مفاد آئین نامه انضباطی رای بر کسر امتیاز از پرسپولیس و اعلام بازی با نتیجه سه بر صفر داده است.

 

حسن زاده همچنین به شاه حسینی گفت که آئین نامه ای که او در دست دارد قدیمی است و آئین نامه جدید انضباطی با این آئین نامه تفاوت هایی دارد.

 

شاه حسینی هم با ابراز تعجب گفت: آئین نامه جدید انضباطی منتشر نشده و آیا آن آئین نامه اصلا به تایید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده یا نه که حسن زاده پاسخ روشنی به این سوال نداد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)