تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که برخی از هواداران حاضر در کمپ ناصر حجازی با شعارهایی نسبت به جدایی نکونام، تیموریان و منتظری واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، تمرین امروز استقلال ساعت 15 در کمپ ناصر حجازی آغاز شد.

بوبکر کبه مهاجم تازه از بند مصدومیت رها شده استقلال، پیش از آغاز تمرین با میرشاد ماجدی درباره وضعیتش صحبت کرد. نرمش، دویدن، حرکات کششی زیر نظر امیر حاج قاسم بخش نخست تمرین امروز استقلال بود. در ادامه تمرین، بازی‌آقا وسط در دستور کار آبی‌پوشان قرار گرفت. دروازه‌بانان استقلال زیر نظر بابازاده در طول تمرین مشغول تمرین‌های اختصاصی بودند.

در تمرین امروز استقلال هواداران این تیم امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند و گروهی 25 نفره از این هواداران که در گوشه‌ای از سکوهای کمپ ناصر حجازی نشسته بودند، با شعار "نه قطر، نه کویت جانم فدای اس اس" نسبت به رفتن آندرانیک تیموریان از این تیم واکنش نشان دادند.

منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده از حاضران تمرین امروز بودند. همچنین جمشیدیان، تیموریان و خسرو حیدری غایبان استقلال در این تمرین بودند.

بازیکنان استقلال با گذشت 40 دقیقه از تمرین مرور حرکات تاکتیکی و انتقال سریع توپ از دفاع به حمله را انجام دادند.

بخش پایانی تمرین امروز استقلال را شوت‌زنی به سمت دروازه‌ تشکیل داد که در این بخش آرش برهانی و محمد قاضی موفق‌تر از دیگران بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)