مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به رای کمیته انضباطی درخصوص بازی نیمه تمام با تراکتورسازی واکنش نشان داد.

ساعاتی پیش کمیته انضباطی رای دیدار نیمه تمام تراکتورسازی با پرسپولیس را اعلام کرد که بر اساس حکم این کمیته نتیجه بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس شد. مدیران تراکتور نیز اعتراض شدیدی به این رای نشان دادند.

اکنون علیرضا اشرف مدیر رسانه ای پرسپولیس نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به رای اعلام شده ازسوی کمیته انضباطی اعتراض کرد:

حکم کمیته انضباطی درباره بازی پرسپولیس – تراکتور انقدر عجیبه که باور کنید حتی از سنگ ناله خیزد روز صدور آرا..!! آخه کجای دنیا یه تیم از قبل از شروع بازی فحاشی می‌شنوه و سنگ میخوره ولی در نهایت از بازی با تماشاگر محروم میشه؟

اعضای عزیز کمیته انضباطی! تقریبا یک ماه برای صدور این رای صبر کرده بودید؟ که پرسپولیس به خاطر سنگ خوردن بازیکنان و مربیانش به یک بازی بدون تماشاگر محروم شه؟

بی‌تعارف و رک اگه بخوایم صحبت کنیم همه می‌دونن که به دلایلی، ملاحظاتی درباره تحرکات و رفتار بعضی تماشاگران در بازی‌های تراکتور وجود داره که تا الان به وضوح از صدور رای قاطع علیه این تیم و هوادارانش اجتناب شده. ولی این چه ارتباطی به پرسپولیس داره؟ یک بار پرسپولیس از رای عجیب سال قبل کمیته انضباطی برای بازی سپاهان ضرر کرد و با وجود اعتراض، توجهی نشد اما این بار دیگه هیچکدوم از اعضای باشگاه نسبت به این رای بی‌منطق ساکت نمی‌شینن و قطعا اعتراض سفت و سخت می‌کنیم و حق پرسپولیس رو می‌گیریم.

از هواداران تیم رقیب و همچنین اعضای کمیته انضباطی هم عذرخواهی می‌کنیم که سنگ‌ها به سرمون نخورد چون انگار حتما باید یک نفر فوت بشه تا دوستان رای قاطع بدن…

نکته آخر اینکه حکم کمیته انضباطی باید بازدارنده باشه؛ بازدارندگی این رای کجاست؟ با این وضعیت، سال بعد هر تیمی از میهمانش با سنگ پذیرایی می‌کنه و آخرش فقط یک جلسه محروم میشه و تازه مطمئنه که تیم رقیبش هم فصل بعد از یک بازی با تماشاگر محروم میشه!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)